پرونده ویژه ترم اولی‌ها در شصت و هشتمین شماره هفته‌نامه دانشجویان


پرونده ویژه ترم اولی‌ها در شصت و هشتمین شماره هفته‌نامه دانشجویان

سردبیر هفته‌نامه دانشجویان از پرونده ویژه ترم اولی‌ها در شصت و هشتمین شماره هفته‌نامه دانشجویان خبر داد.

محمدرضا حیاتی در گفتگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، اظهار کرد: هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی، شصت و هشتمین شماره هفته‌نامه دانشجویان منتشر شد.

وی افزود: «با دانشگاه حرف بزن» تیتر اول این شماره دانشجویان است که چهار استاد برجسته دانشگاه سیداحمد معتمدی رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر، علی خاکی صدیق رئیس دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی، محمدجواد حق‌شناس استاد دانشگاه و رئیس کمیسیون اجتماعی شورای شهر و نجفقلی حبیبی رئیس سابق دانشگاه علامه طباطبائی در گفتگویی از فرصت طلایی مراکز آموزش عالی در روزهای ناآرام وضعیت اقتصادی، اجتماعی و سیاسی گفته‌اند و نقش دولت را در این فرصت بررسی کردند.

سردبیر هفته‌نامه دانشجویان عنوان کرد: پرونده ویژه ترم اولی‌ها، از دیگر مطالب این شماره است که دانشجویان ترم اولی را برای درک بهتر فضای دانشگاه کمک می‌کند. «اشتباهی نری» عنوان این پرونده است.

حیاتی در ادامه عنوان کرد: گفتگو با میلاد عرفان‌پور و مهدی چراغ‌زاده دو شاعر آیینی کشور، از دیگر مطالب صفحه اجتماعی این شماره دانشجویان است که با معرفی چهار هیأت پرطرفدار دانشجویی نگاهی متفاوت به ایام محرم کرده است.

وی در پایان گفت: هفته‌نامه دانشجویان به مدیر مسئولی محمد ودود حیدری و سردبیری محمدرضا حیاتی در چهار صفحه با رویکرد مسائل دانشگاهی از شنبه 31 شهریورماه بر روی گیشه روزنامه فروشی‌ها و دانشگاه‌ها توزیع می‌شود.

پرونده ویژه ترم اولی‌ها در شصت و هشتمین شماره هفته‌نامه دانشجویان انتهای پیام/4007

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آموزش عالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی