قهرمانی تیم بسکتبال دانشگاه تهران در رقابت‌های بین دانشگاهی آسیا و اقیانوسیه


قهرمانی  تیم بسکتبال دانشگاه تهران در رقابت‌های بین دانشگاهی آسیا و اقیانوسیه

تیم بسکتبال دانشگاه تهران در دومین دوره مسابقات بسکتبال بین دانشگاه‌های آسیا و اقیانوسیه اتحادیه در ژنگزو چین، عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از معاونت فرهنگی دانشگاه تهران، دومین دوره مسابقات بسکتبال بین دانشگاه‌های آسیا و اقیانوسیه اتحادیه (AUAP) از 27 شهریور ماه با حضور ده تیم در شهر ژنگزو چین برگزار شد.

تیم بسکتبال دانشگاه تهران در دومین دوره مسابقات بسکتبال بین دانشگاه‌های آسیا و اقیانوسیه اتحادیه (AUAP) در ژنگزو چین شرکت کرده بود در دیدار نهایی این مسابقات با برتری مقابل دانشگاه بین المللی sias به عنوان قهرمانی رسید.

تیم بسکتبال کشورمان در این دیدار با نتیجه 61 بر 59 برابر تیم دانشگاه بین‌المللی sias به پیروزی رسید و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد همچنین در دیدار رده بندی تیم دانشگاه Zhengzhou موفق شد با نتیجه 78 بر 73 دانشگاه Henan را شکست دهد و به عنوان سومی این رقابت‌ها دست یافت.

تیم بسکتبال دانشگاه تهران با ترکیب امیر اسماعیلی‌طاهری، علیرضا هنردوست، رضا صباغ، حنیف محمدی، احسان صمدی، میلاد سبزی، سید محمدجواد زارع، امیرحسین آذری، محسن حقانی، محمد سیستانی، مجید رحیمیان و اصغر کاردوست و به مربیگری مهدی معصومی و سرپرستی علی حبیب‌الهی در این رقابت‌ها شرکت کرده بود.

قهرمانی  تیم بسکتبال دانشگاه تهران در رقابت‌های بین دانشگاهی آسیا و اقیانوسیه

همچنین در پایان این رقابت‌ها "اصغر کاردوست" به عنوان "بهترین بازیکن" این دوره از رقابت‌ها انتخاب شد.

قهرمانی  تیم بسکتبال دانشگاه تهران در رقابت‌های بین دانشگاهی آسیا و اقیانوسیه

انتهای پیام/4084


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ چهره بازیگر کودکی نقش اوشین را در 50 سالگی نمی شناسید!