وزیر علوم، تحقیقات و فناوری حادثه تروریستی اهواز را تسلیت گفت


وزیر علوم، تحقیقات و فناوری حادثه تروریستی اهواز را تسلیت گفت

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور پیامی ضمن محکوم کردن حمله تروریستی اهواز، شهادت و زخمی شدن تعدادی از هم‌وطنان را تسلیت گفت.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، منصور غلامی با صدور پیامی ضمن محکوم کردن حمله تروریستی اهواز، شهادت و زخمی شدن تعدادی از هم‌وطنان را تسلیت گفت.

در متن این پیام تسلیت آمده است: اقدام کور تروریستی اهواز در مراسم رژه نیروهای مسلح که باعث به شهادت رسیدن جمعی از فرزندان غیور و دلاور کشور عزیزمان ازجمله تعدادی از زنان و کودکان مظلوم و بی‌دفاع شد، ملت بزرگ و قهرمان ایران را داغدار کرد. این اقدامات تروریستی که با حمایت و پشتیبانی قدرت‌های سلطه‌گر و مستکبر انجام می‌شود، هرگز نخواهد توانست خدشه و خللی در اراده پولادین، صادقانه و مصمم ملت شریف ایران در حراست از دستاوردهای گران‌سنگ انقلاب اسلامی همچون استقلال، امنیت و وحدت و انسجام ملی وارد سازد.

در ادامه این پیام آمده است: ضمن محکومیت شدید این جنایت هولناک اطمینان داریم به زودی عوامل این قبیل اقدامات کور به چنگال عدالت اسیر و به سزای اعمال ننگین خود خواهند رسید.اینجانب ضمن تسلیت این ضایعه سترگ به رهبر معظم انقلاب اسلامی، خانواده‌های داغدار این اقدام کور تروریستی، هم‌رزمان آنان در نیروهای مسلح و ملت شهیدپرور ایران اسلامی، از خداوند متعال برای شهیدان این حادثه دردناک علو درجات و برای خانواده‌های عزادار این عزیزان صبر و اجر جمیل مسئلت دارم.

انتهای پیام/4085

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آموزش عالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط