اردوی دانشجویان جدیدالورود دانشگاه امیرکبیر هفته‌ آینده برگزار می‌شود


اردوی دانشجویان جدیدالورود دانشگاه امیرکبیر هفته‌ آینده برگزار می‌شود

مدیر کل فرهنگی دانشگاه امیرکبیر از برگزاری اردوی دانشجویان جدیدالورود در هفته آینده خبر داد.

سید جواد طباطبایی‌مقدم در گفتگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا با اشاره به برگزاری آیین استقبال از نودانشجویان، اظهار کرد: امسال دانشگاه شریف 1493 دانشجو در مقطع کارشناسی پذیرا خواهد بود. دانشگاه، دوران طلایی دانشجویان است که با تجربه ساخته می‌شود. بر همین اساس دانشگاه امیرکبیر با در نظر داشتن چند محور اساسی این مراسم را برگزار کرد. یکی از این محورها، اهتمام به توسعه و تعمیق آگاهی‌های اخلاقی و دینی است.

وی با توجه به اینکه دانشجویان در رقابت کنکور خودمحور بوده‌اند، افزود: در این مراسم به نودانشجویان نفی این خودمحوری را یادآور شدیم، دانشجویان باید خود را وقف دانشگاه کنند و به علم و دانش توجه بیشتری داشته باشند. قانون‌مداری، مسئولیت‌پذیری، نظم‌پذیری، التزام به پذیرش ارزش‌های اخلاقی از دیگر مسائل مورد تأکید در آیین امروز بود.

کوله‌پشتی دانشجویان امیرکبیری چه محتوایی داشت؟

طباطبایی‌مقدم افزود: در مراسم امروز، دانشجویان بسته‌ای فرهنگی در قالب یک کوله پشتی دریافت کردند. در این بسته فرهنگی اطلاعاتی در مورد دانشگاه، انجمن‌ها و تشکل‌ها و کانون‌های دانشگاه به نودانشجویان داده می‌شود.

مدیر کل فرهنگی دانشگاه امیرکبیر از برگزاری اردوی دانشجویان جدیدالورود در هفته آینده خبر داد و گفت: این اردو، پس از ایام سوگواری حضرت اباعبدالله‌الحسین، اطراف تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/4084/پ

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آموزش عالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم لمس کامل بدن شبنم قربانی توسط شهاب حسینی در فیلم سینمایی ! / هم آغوشی بعید بعد انق...