وضعیت جسمی لائودا رو به بهبودی است


فرمول یک ایران – نیکی لائودا قهرمان سابق فرمول یک و مدیر غیر اجرایی تیم مرسدس پس انجام عمل پیوند ریه به گفته برادر او وضعیت ثابت و رو به بهبودی دارد. لائودا که در طول دوران نقاهت از عوارض پیوند کلیه رنج می برد همچنان تحت مراقبت های ویژه در وین قرار دارد. اما با این حال فلورین برادر نیکی لائودا اعلام کرده که دوران درمان او به خوبی در حال انجام...

فرمول یک ایران – نیکی لائودا قهرمان سابق فرمول یک و مدیر غیر اجرایی تیم مرسدس پس انجام عمل پیوند ریه به گفته برادر او وضعیت ثابت و رو به بهبودی دارد.

لائودا که در طول دوران نقاهت از عوارض پیوند کلیه رنج می برد همچنان تحت مراقبت های ویژه در وین قرار دارد. اما با این حال فلورین برادر نیکی لائودا اعلام کرده که دوران درمان او به خوبی در حال انجام است. فلورین در مصاحبه با خبرگزاری های اتریشی گفت:

خدا را شکر حال او بسیار بهتر شده است. او از طریق تلفن و تلویزیون مسابقات را دنبال می کند.

وضعیت جسمی لائودا رو به بهبودی استوضعیت جسمی لائودا رو به بهبودی است توتو ولف و نیکی لائودا – مدیران تیم فرمول یک مرسدس

لائودا که مدیر غیر اجرایی مرسدس است در چند سال اخیر همیشه در گاراژ تیم مرسدس حاضر می شد. فلورین برادر نیکی همچنین اعلام کرد او در حال مبارزه است و به زودی باز خواهد گشت:

البته او باید دوره توانبخشی را کامل انجام دهد که این موضوع کمی زمان خواهد برد. همه ما او را می شناسیم. او مردی قوی است و همیشه تمرکز بالایی در شرایط بسیار سخت داشته است.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


واکنش سایت جبهه پایداری به موضع حسین شریعتمداری: کسانی که فکر می‌کنند با قوانین فعلی می...