خدا نیامرزد کسانی را که برخوردهای حزبی و جناحی را تبدیل به عرف کردند


خدا نیامرزد کسانی را که برخوردهای حزبی و جناحی را تبدیل به عرف کردند

قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به تورم، گرانی و مشکلات اقتصادی و معیشتی در جامعه گفت: برخی کارکردهای ناصواب و برخوردهای احساسی و جناحی در کشور به این مشکلات دامن زده است. خدا نیامرزد کسانی را که این برخوردهای حزبی و جناحی را تبدیل به عرف کردند. عده‌ای برای اینکه همدیگر را متهم کنند، کارآمدی نظام را زیر سؤال می‌برند.

به گزارش حوزه احزاب گروه سیاسی خبرگزاری آنا از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، نصرت‌الله لطفی در همایش شورای سیاست‌گذاری و راهبری نکوداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و معاونان استاندار در محل استانداری استان گلستان برگزار شد، اظهار کرد: برنامه‌های نکوداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مختص دهه فجر نخواهد بود بلکه استمرار خواهد داشت و نسبت به سال‌های قبل متفاوت است.

وی با اشاره به شکل‌گیری ستادهای برنامه‌ریزی استانی و شهرستانی در سطح کشور گفت: بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی صرفاً برگزاری یک جشن نیست بلکه آزمون و امتحان الهی برای حفظ آرمان‌های امام خمینی(ره)، شهدا و انقلاب اسلامی است که نیاز به کار جهادی و انقلابی دارد.

قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به شعار محوری «افتخار به گذشته، امید به آینده» بیان کرد: انقلاب اسلامی مایه مباهات و افتخار است و به‌رغم همه کاستی‌ها و فراز و نشیب‌ها برای دفاع از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن دستانمان پُر است.

وی با تأکید بر بصیرت‌افزایی و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: نظام سلطه با محوریت شیطان بزرگ، وهابیت آل‌سعود و رژیم کودک‌کش به این واقعیت اذعان دارند که امروز انقلاب اسلامی از نظر فرهنگی، برای قدرت‌های نظامی و سرمایه‌داری عامل اصلی چالش و اضمحلال است. امروز دشمن به ناکارآمدی راهبردهای 39 ساله گذشته و همچنین برخورد نظامی با جمهوری اسلامی پی برده و برای همین تمرکز خود را برای ناامید کردن ملت ایران قرار داده است.

وی با تأکید بر تبیین دستاوردهای نظام اسلامی ادامه داد: دشمن بر اذهان جوانان و شبهه‌افکنی و جنگ نرم روی آورده و جنگ هوشمندانه ترکیبی به راه انداخته است تا چالش‌هایی را برای نظام اسلامی ایجاد کند، هرچند با حفظ روحیه انقلابی و با کمترین خسارت و آسیب، چالش‌های کنونی را هم پشت سر خواهیم گذاشت.

قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با تأکید بر بصیرت، آگاهی، دشمن‌شناسی و مقابله با ترفندهای دشمنان خاطرنشان کرد: دشمنان به دنبال ناامید کردن مردم نسبت به آینده، ایجاد اغتشاشات و امنیتی کردن فضای کشور و کاهش نفوذ ایران در منطقه هستند و برای رسیدن به این اهداف در پی بحران‌سازی اقتصادی و اجتماعی و در نهایت بحران سیاسی هستند.

وی با اشاره به تورم، گرانی و مشکلات اقتصادی و معیشتی در جامعه گفت: برخی کارکردهای ناصواب و برخوردهای احساسی و جناحی در کشور به این مشکلات دامن زده است. خدا نیامرزد کسانی را که این برخوردهای حزبی و جناحی را به عرف تبدیل کردند. عده‌ای برای اینکه همدیگر را متهم کنند، کارآمدی نظام را زیر سؤال می‌برند.

لطفی با بیان اینکه امروز عرصه همدلی و وحدت است نه کار سیاسی تصریح کرد: در شرایط کنونی باید مردم را نسبت به وضع موجود آشنا کنیم و در این زمینه کارآمدترین اقدام، مانور انسانی است.

انتهای پیام/4071/پ




تست شخصیت شناسی/ در این تصویر چه می بینید؟