مورینیو: پوگبا با من از جدایی حرف نزده است؛ امیدوارم دخیا، شاو، هررا و ماتا در منچستریونایتد بمانند


مورینیو: پوگبا با من از جدایی حرف نزده است؛ امیدوارم دخیا، شاو، هررا و ماتا در منچستریونایتد بمانند

طرفداری- ژوزه مورینیو می گوید که اطلاعی از آینده پل پوگبا در منچستریونایتد ندارد ولی با این وجود اذعان کرده است که این هافبک فرانسوی از قصد خود برای جدایی با او صحبت نکرده است. به گزارش ایندیپندنت، در ماه های اخیر شایعاتی از احتمال انتقال پوگبا...

طرفداری- ژوزه مورینیو می گوید که اطلاعی از آینده پل پوگبا در منچستریونایتد ندارد ولی با این وجود اذعان کرده است که این هافبک فرانسوی از قصد خود برای جدایی با او صحبت نکرده است.

به گزارش ایندیپندنت، در ماه های اخیر شایعاتی از احتمال انتقال پوگبا به بارسلونا حکایت داشته اند. خبرنگاران روز گذشته فرصت پیدا کردند تا در نشست خبری مورینیو از او در مورد صحت و سقم این موضوع سوال کنند و او در پاسخ گفت:

در حال حاضر هیچ اطلاعی از این مسئله ندارم. تنها چیزی که برای من مشخص است این است که در تمام روزهایی که با هم بودیم، این بازیکن هرگز از قصد خود جدایی با من حرف نزده است. پل پس از جام جهانی و یک هفته قبل از شروع لیگ برتر برگشت و بنابراین ما دو ماهی را کنار هم گذرانده ایم و او هرگز از جدایی با من حرف نزده است. پس تنها می توانم در مورد حقایقی که می دانم صحبت کنم، نه در مورد چیزی که می خوانم و یا می شنوم. با افرادی که این مسائل را می نویستند یا آن هایی که به حرف شان گوش می دهم، هیچ رابطه مستقیمی ندارم. رابطه من با بازیکنان مستقیم است و او هرگز به من نگفته است که می خواهد جدا شود. استنتاج من این است که اگر او از جدایی با من صحبت نکرده است، پس می خواهد بماند.

مورینیو همچنین گفت تا از زبان خود مینو رایولا چنین چیزی را نشنود، این شایعات را باور نخواهد کرد.

نمی دانم آیا این مسئله صحت دارد. مدیربرنامه مورد نظر به شکلی باید این را با شما در میان بگذارد که من بتوانم متوجه آن شوم. برای نمونه این هفته حرفه هایی را خواندم که به گرت ساوتگیت نسبت داده بودند ولی سپس فیلم نشست خبری او را تماشا کردم و دیدم که حرف هایی که نوشته شده بود را اصلا بیان نکرد. پس اگر در تلویزیون ببینم که آقای رایولا می گوید این بازیکن در پی جدایی است و او در حال فراهم کردن مقدمات این کار است، آنگاه این مسئله را باور خواهم کرد.

پوگبا تنها بازیکنی نیست که آینده اش در اولدترافورد مبهم است، چرا که چندین بازیکن دیگر منچستریونایتد هم وارد آخرین سال قرارداد شان با این تیم شده اند. در حالی که یونایتد گزینه ای برای تمدید قرارداد داوید دخیا و آنتونی مارسیال به مدت یک سال دیگر دارد، افرادی همچون لوک شاو، آندر هررا و خوان ماتا می توانند در تابستان آینده به صورت بازیکن آزاد از تیم جدا شوند.

امیدوارم بمانند. فصل گذشته مباحث مشابهی در مورد مروان (فلینی) داشتیم و من همیشه می گفتم که امیدوارم تا بماند، باور دارم می ماند. الان هم همین را می گویم و امیدوارم که این بازیکنان در تیم بمانند. البته که از این بازیکنان رضایت دارم. داوید که داوید است و نیازی به تعریف کردن ندارد. تکامل لوک ما را به این باور رساند که او در مسیر درستی قرار دارد و مشخصا خواستار حفظ او هستم. خوان و آندر با وجود این که بازی نمی کنند یا چندان بازی نمی کنند و در ترکیب ابتدایی تیم قرار نمی گیرند، از لحاظ شخصیتی و با دیدی فردی، با توجه به آن چیزی که در جامعه مدرن فوتبال عرضه می کنند، آن ها تقریبا عناصر منحصر به فردی هستند که من نمی خواهم از دست شان بدهم.

روز گذشته همچنین از مورینیو در مورد بهترین پست مارکوس رشفورد سوال شد. این مربی پرتغالی در پاسخ توضیح داد:

فکر می کتم پست او با سبک بازی تیمش مرتبط است. پس به نظرم در مورد تیم ملی، آن ها معمولا با دفاع پنج نفره و حمله ای متشکل از دو نفر بازی می کنند. به نظرم این پست او است. او نمی تواند در آن سیستم نقش یک وینگ بک را ایفا کند و به جای لوک شاو، کایرن تریپیر یا دنی رز بازی کند. در دفاعی چهار نفره و بازی کردن به عنوان یک وینگر، کمی او را از پستش دور می کند اما سبک بازی منچستریونایتد مبتنی بر سه بازیکن هجومی است. هنگامی که با سه نفر در جلو بازی می کنیم _چون گاهی با دو نفر بازی می کنیم_ سه عنصر هجومی ما وینگر نیستند. آن ها همیشه در کناره ها یا باز بازی نمی کنند. آن ها از این آزادی برخوردار هستند تا در بین خطوط بازی کنند و هر یک از این سه پست، برای مارکوس خوب هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج