گسلی: فرمول یک باید برای استعدادها، سیستم جدیدی جایگزین کند


فرمول یک ایران – همان گونه که رانندگان جوان برای راه یافتن به فرمول یک تلاش میکنند ،پیر گسلی این گونه نظر خود را اعلام کرده است که برای پیشرفت این استعدادها فرمول یک باید سیستم بهتری را اعمال کند و مهم ترین معیار آن هم مرتبط با عملکرد رانندگان باشد. در حالی که گسلی در سال آینده برای تیم ردبول مسابقه خواهد داد، رانندگان جوان دیگری نیز برای این...

فرمول یک ایران – همان گونه که رانندگان جوان برای راه یافتن به فرمول یک تلاش میکنند ،پیر گسلی این گونه نظر خود را اعلام کرده است که برای پیشرفت این استعدادها فرمول یک باید سیستم بهتری را اعمال کند و مهم ترین معیار آن هم مرتبط با عملکرد رانندگان باشد.

در حالی که گسلی در سال آینده برای تیم ردبول مسابقه خواهد داد، رانندگان جوان دیگری نیز برای این مقام مبارزه کرده بودند که این شانس از آن ها گرفته شد.

در حال حاضر سر تیتر همه خبرگزاری ها استبان اکون فرانسوی است، این احتمال وجود دارد که او دیگر در این رقابت ها حاضر نشود و جای او را لنس استرول بگیرد.

همچنین دیگر رانندگان جوانی مثل آنتونیو جیوویناتزی و جورج راسل هستند تا بتوانند شانس خود را در مسابقات امتحان کنند که البته آن ها هنوز در حال انتظار هستند و همچنان این قضیه ادامه خواهد داشت.

گسلی: فرمول یک باید برای استعدادها، سیستم جدیدی جایگزین کندگسلی: فرمول یک باید برای استعدادها، سیستم جدیدی جایگزین کند پیر گسلی

گسلی به سوالات این گونه پاسخ داد:

من نمیدانم که ایا این قرار است بهتر شود و یا بدتر، ولی ما استبان اکون را میبینیم که هنوز هیچ فردی از تصمیم او برای آینده خبر ندارد.

من با آنتونیو جیوویناتزی که در فرمول 2 حضور دارد صحبت کرده ام، او شخصیتی فوق العاده دارد، همچنین راننده بسیار با استعدادی است و شایستگی حضور در رقابت را دارد.

ما جورج راسل را نیز خواهیم داشت. پس از پیروزی در دومین گرندپری، ما یک سال را در ژاپن گذرانیدم و این برای من و استافل وندورن به صورت کاملا مشابه بود و ما سختی کار را در آن جا درک کردیم.

من کسی نیستم که باید تمامی این تغییرات را اعمال کند، اما فرمول یک باید به دنبال راهی تازه باشد که هنگام یافتن یک استعداد جوان او را با اشتیاق در فرمول یک نگه دارد. من این نظر را دارم که معیار این انتخاب باید عملکرد آن ها باشد.

در ادامه او صحبتی داشت در مورد نظر توتو ولف مبنی بر این که ماشین سومی در مسابقات قرار گیرد که توسط رانندگانی رانده شود که دو سال فعالیت حرفه ای داشته اند.

او این گونه پاسخ داد:

قرار دادن ماشین سوم کار بسیار دشواری است. اگر شما نگاهی به پروسه های مختلف تیم ها مثل انعطاف پذیری کاری ردبول یا غلبه کردن مرسدس و بهتر کردن موتورش را بدانید و اطلاعات داشته باشید می دانید که انجام دادن هر کدام از آن ها دشواری خود را را دارد و اگر در یک جایگاه بخواهیم همه ی آن ها را داشته باشیم کار را برای فرمول یک سخت کرده و از جذابیت آن کاسته می شود.

انتخاب راه درست بسیار دشوارتر است. اما به وضوح باید راه حلی جدید برای همه ی راننده های جوانی که استعداد دارند، پیدا شود.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زشتی 9 ملکه زیبایی جهان بدون آرایش ! + عکس های قبل و بعد از مسابقه