انسان‌های ترسو وکم‌تحرک نمی‌توانند به جامعه امید ببخشند


انسان‌های ترسو وکم‌تحرک نمی‌توانند به جامعه امید ببخشند

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: انسان‌های ترسو، کم‌تحرک و فرسوده و همچنین کسانی که خودشان از موفقیت اطمینان ندارند، نمی‌توانند به جامعه امید ببخشند.

حجت‌الاسلام مصطفی رستمی در گفتگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، اظهار کرد: هرکسی که در حوزه‌ای فرصت، امکان و اختیاری برای فعالیت دارد موظف است با درست کار کردن و با نگاه مطمئن به آینده به‌گونه‌ای عمل کند که نتیجه آن امید بخشی به جامعه باشد.

وی افزود: همانطور که از یک کشاورزی که در سختی سرمای پاییز شروع به شخم زدن زمین می‌کند، می‌‌توان امید برداشت محصول در بهار آینده را دید.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها تصریح کرد: مسئولین اگر در رفتارشان باورمند باشند، امید به جامعه تزریق می‌شود. انسان‌های ترسو، کم‌تحرک و فرسوده و کسانی که خودشان اطمینان از موفقیت ندارند، نمی‌توانند به جامعه امید ببخشند.

رستمی خاطرنشان کرد: کسانی که مسئولیت اجرایی دارند، اگر در خودشان توان پیروز کردن جامعه در حوزه‌ای که در اختیارشان است را نمی‌بینند، نباید مسئولیتی بپذیرند.

وی در پایان گفت: موضوع باور داشتن به نصرت الهی، در حال تحول بودن شرایط جهانی، فرصت‌ها و زیرساخت‌های بزرگی که در جامعه برای پیروزی وجود دارد، زمینه‌هایی برای مطمئن بودن به وعده خدا برای پیروزی‌های بزرگ در آینده به ما می‌دهد، مشروط به اینکه خودمان شرایط را مهیا کنیم.

انتهای پیام/4007

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آموزش عالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


16 شعر در مورد معلم کلاس اول؛ اشعاری زیبا و خواندنی