پوشش زنده کنفرانس رونمایی از آیفون های 2018 امشب ساعت 21:30 در کلیک


پوشش زنده کنفرانس رونمایی از آیفون های 2018 امشب ساعت 21:30 در کلیک

رسانه کلیک – اپل امشب ساعت 21:30 کنفرانس معرفی آیفون های 2018 را برگزار می کند. شنیده ها حاکی است که 3 مدل آیفون در این مراسم رونمایی می شود. اهالی کوپرتینو سال گذشته با معرفی آیفون X روند تازه ای در تولید گوشی های هوشمند ایجاد کردند. امسال، اپل با معرفی مدلی دیگری از […] نوشته پوشش زنده کنفرانس رونمایی از آیفون های 2018 امشب ساعت 21:30 در کلیک...

رسانه کلیک – اپل امشب ساعت 21:30 کنفرانس معرفی آیفون های 2018 را برگزار می کند. شنیده ها حاکی است که 3 مدل آیفون در این مراسم رونمایی می شود.

اهالی کوپرتینو سال گذشته با معرفی آیفون X روند تازه ای در تولید گوشی های هوشمند ایجاد کردند. امسال، اپل با معرفی مدلی دیگری از این گوشی با صفحه نمایش 5.8 اینچی قصد دارد این روند را ادامه دهد. نام این مدل در گزارش های مختلف آیفون XS عنوان شده که حرف ایکس در حروف یونانی به عدد 10 اطلاق شده و حرف S ما را یاد گوشی های آیفون 4 اس، 5 اس یا 6S می اندازد.

قبل از معرفی گوشی آیفون ایکس، حرف S به طراحی یکنواخت گوشی های اپل و ارتقای سخت افزاری و نرم افزاری این محصولات اشاره داشت؛ برای مثال آیفون 4 اس سیری را برای اولین بار به ما معرفی کرد و آیفون 5S و 6S به ترتیب سیستم های تاچ آیدی و لمس سه بعدی را به عنوان قابلیت های جدید در اختیار کاربران قرار دادند.

آیفون ایکس که سال گذشته معرفی شد، اولین گوشی اپل است که از بریدگی بالای نمایشگر (Notch) بهره می برد. حال بر اساس گزارش های موجود، یکی از گوشی های اپل که امسال در کنفرانس رونمایی از آیفون های 2018 متولد می شود، آیفون XS Max نام دارد که انتظار می رود گران تر از آیفون X و دارای مشخصات پیشرفته تری باشد (آیفون Xs Max دارای نمایشگر 6.5 اینچی OLED است/ بزرگترین پرچمدار اپل).

اما شایعات به همینجا ختم نشده و مدتی است افشاکنندگان دنیای گوشی های هوشمند خبر از نسخه ارزان تر مدل ایکس می دهند (آیفون Xr مجهز به نمایشگر 6.1 اینچی LCD فردا معرفی می شود). جالب است بدانید اپل از سال 2013 که آیفون 5C را معرفی کرد، هیچ نسخه ارزان قیمتی برای گوشی های هوشمند خود در نظر نگرفت. این بار، کوپرتینویی ها در نظر دارند با معرفی 3 مدل گوشی، سهم بیشتری از بازار را از آن خود کنند (آیفون 9 با نام آیفون XC معرفی می شود؟).

انتظار می رود در کنفرانس اپل 2018 علاوه بر گوشی های هوشمند، محصولات دیگری از جمله اپل واچ، آیپد و ایرپادهای جدید این شرکت آمریکایی نیز معرفی شوند (اپل واچ 2018 در 4 نسخه مختلف روانه بازار می شود).

امشب ساعت 21:30 می توانید مهمترین اتفاقات و رویدادهای کنفرانس رونمایی از آیفون های 2018 اپل را در رسانه کلیک به صورت لایو بلاگ دنبال کنید.

*** این صفحه بروزرسانی می شود ***

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی