هدف ما پشتوانه سازی برای المپیک جوانان 2022 است


هدف ما پشتوانه سازی برای المپیک جوانان 2022 است

تهران - ایرنا - مسئول برگزاری المپیاد استعدادیابی برتر ورزشی در رشته های مختلف قایقرانی گفت: مسابقات المپیاد قایقرانی با هدف پشتوانه سازی برای تیم ملی و حضور قدرتمند در دوره بعدی المپیک جوانان برگزار می شود.

«فرناز زینلی زاده» روز سه شنبه درباره اهمیت المپیاد استعدادهای برتر ورزشی نوجوانان که با شعار ورزش دوستی و آینده ای بهتر برگزار می شود، به خبرنگار ایرنا گفت: استعدادیابی و شناخت ورزشکاران ماده های مختلف قایقرانی از مهمترین دستورالعمل های این فدراسیون است و المپیاد کنونی نیز راهکاری برای شناخت نفرات اعزامی به المپیک جوانان در سال 2022 محسوب می شود.
وی افزود: این مسابقات از 30 آبان تا 9 آذر و در سه بخش رویینگ، اسلالوم و کانوینگ در مسافت های 500 و هزار متر برگزار می شود.
زینلی زاده با بیان اینکه هدف اصلی و نهایی این تورنمنت استعدادیابی است، گفت: شناخت ظرفیت های قایقرانی سراسر کشور اولویت این مسابقات است و در زمان برگزاری آن، مربیان تیم ملی و کارشناسان فدراسیون بر رقابت ها نظارت خواهند کرد. فدراسیون برای شناخت هر چه بهتر ظرفیت ها هیچ شرط خاصی برای ورود به مسابقات ندارد بلکه حضور در این مسابقات یک فراخوان عمومی به شمار می رود.
وی در زمینه همکاری با فدراسیون هایی مانند فدراسیون ورزش دانش آموزی گفت: همکاری خاصی با این فدراسیون نداریم بلکه از طریق هیات قایقرانی استان ها فراخوان عمومی داریم.
زینلی زاده در پایان گفت: نفرات منتخب به عنوان استعداد های کشف شده در اختیار مربیان و کارشناسان فنی فدراسیون قایقرانی قرار می گیرند تا روند رشد و تکامل ورزشی آنان برای چهار سال آینده با برنامه باشد. سعی داریم تا دوره بعدی المپیک جوانان در سال 2022 این افراد بتوانند در مسابقات بین المللی شرکت کنند.
مسئول برگزاری این دوره از المپیاد گفت: اگر روند استعدادیابی در این تورنمنت ها به خوبی انجام گیرد بدون شک رشته قایقرانی در آینده برای پشتوانه سازی و جابجایی ورزشکاران و قهرمانان مشکلی نخواهد داشت بلکه می تواند در رده های سنی مختلف مدعی باشد.
ورزشی ** 2052** 1597

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...