فراخوان ایساکو برای طراحی پوستر «خدمت‌رسانی زائران اربعین حسینی»


فراخوان ایساکو برای طراحی پوستر «خدمت‌رسانی زائران اربعین حسینی»

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی ایساکو،‌ این شرکت هر سال، هم زمان با راهپیمایی بزرگ و پرشور هموطنان در مسیر قبله عشاق و کربلای معلا، به عنوان متولی خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، خدمات ویژه‌ای به زائران ارائه می‌کند و با بهره‌گیری از اکیپ‌های مختلف شامل نمایندگی‌های مجاز، پایگاه و تعمیرگاه صحرایی، موتورسوار، امدادگر بالینی، امدادگر...

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی ایساکو،‌ این شرکت هر سال، هم زمان با راهپیمایی بزرگ و پرشور هموطنان در مسیر قبله عشاق و کربلای معلا، به عنوان متولی خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، خدمات ویژه‌ای به زائران ارائه می‌کند و با بهره‌گیری از اکیپ‌های مختلف شامل نمایندگی‌های مجاز، پایگاه و تعمیرگاه صحرایی، موتورسوار، امدادگر بالینی، امدادگر حمل، سرویس اتوکلیک و کانکس به صورت یک شیفت، دو شیفت و شبانه‌روزی و با دارا بودن تجهیزات و ادوات کامل و حضور نیروهای زبده و ماهر به خدمت‌رسانی می‌پردازد.
شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را با تلفیق موضوعات «خدمات پس از فروش»، «اربعین حسینی» و «شرایط سیاسی، اجتماعی و اقتصادی روز»، تا تاریخ دوازدهم مهر سال جاری به آدرس ایمیل info@isaco.ir ارسال کنند.
تصاویر ارسالی ابتدا با پسوند JPG و مود رنگی CMYK و رزولوشن ۳۰۰ در ابعاد A3 به دبیرخانه فراخوان ارسال و بعد از راه‌یابی اثر به بخش داوری، باید فایل لایه باز اثر به دبیرخانه ارسال شود.
تمامی حق و حقوق آثار ارسالی، متعلق به شرکت ایساکو و دبیرخانه فراخوان بوده و تنها این شرکت، پس از دریافت آثار اجازه بهره‌برداری از آثار را خواهد داشت.
همچنین تعداد آثار ارسالی توسط هر شرکت کننده نامحدود است و آثار شرکت‌کنندگان باید اصل بوده و پیش از این منتشر نشده باشند.
به برترین اثر جایزه نقدی نفیس تعلق می‌گیرد.
علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت شرکت ایساکو به آدرس www.isaco.ir مراجعه و یا با شماره تلفن ۴۴۹۰۴۷۴۴ تماس حاصل کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا