تأکید بر فعالیت بیشتر انجمن فارغ‌التحصیلان دانشگاه آزاد تهران غرب/برای دانشجویان جدیدالورود برنامه ویژه‌ای داریم


تأکید بر فعالیت بیشتر انجمن فارغ‌التحصیلان دانشگاه آزاد تهران غرب/برای دانشجویان جدیدالورود برنامه ویژه‌ای داریم

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب از برنامه‌های این واحد دانشگاهی در سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: مشاوران تحصیلی به دانشجویان جدیدالورود کمک می‌کنند تا هم اطلاعات مناسبی درباره رشته تحصیلی خود داشته باشند و هم این افراد با کمک دانشجویان قدیمی و فارغ‌التحصیلان بتوانند برای آینده تحصیلی و شغلی خود برنامه‌ریزی کنند.

پروین داداندیش در گفتگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از برنامه‌های این واحد دانشگاهی در سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: امسال برای استقبال از دانشجویان برنامه‌های ویژه‌ای در نظر گرفتیم که شامل آشنایی با فعالیت‌هایی که دانشجویان می‌توانند در دوره‌های دو و چهار ساله این دانشگاه انجام دهند؛ می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب در ادامه بیان کرد: مشاوران تحصیلی به دانشجویان جدیدالورود کمک می‌کنند تا هم اطلاعات مناسبی درباره رشته تحصیلی خود داشته باشند و هم این افراد با کمک دانشجویان قدیمی و فارغ‌التحصیلان بتوانند برای آینده تحصیلی و شغلی خود برنامه‌ریزی کنند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در ابتدای سال تحصیلی جدید، ایام سوگواری سالار شهیدان را داریم دو برنامه مذهبی تنظیم شده تا در هر دو مجتمع این واحد دانشگاهی برگزار شود.

داد اندیش در پایان خاطرنشان کرد: فارغ‌التحصیلان این دانشگاه توانستند در مقاطع بالاتر رتبه‌های خوبی را در کنکور سراسری اخذ کنند و همین امر نشان‌دهنده لزوم فعالیت بیشتر انجمن فارغ‌التحصیلان این دانشگاه است که این موضوع را در دستور کار قرار داده‌ایم.

انتهای پیام/4060

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آموزش عالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلیپ ترسناک مومو | چالش مومو | مومو ترسناک | فیلم ترسناک | مومو