طالع بینی متولدین پاییز + فال عشق متولدین پاییز


طالع بینی متولدین پاییز + فال عشق متولدین پاییز طالع بینی متولدین پاییز + فال عشق متولدین پاییز  در اینبخش فال و طالع بینی متولیدن پاییز را جمع آوری کرده ایم، تابستانِ کوتاه رفت و پاییز، فصل خزان از راه رسیده اسـت و کم کم رو بـه سرما و برگ ریزان پاییز میرویم. امروز فال […] نوشته طالع بینی متولدین پاییز + فال عشق متولدین پاییز اولین بار در سایت...

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

طالع بینی متولدین پاییز + فال عشق متولدین پاییز

طالع بینی متولدین پاییز + فال عشق متولدین پاییز

در اینبخش فال و طالع بینی متولیدن پاییز را جمع آوری کرده ایم، تابستانِ کوتاه رفت و پاییز، فصل خزان از راه رسیده اسـت و کم کم رو بـه سرما و برگ ریزان پاییز میرویم. امروز فال و طالع بینی پاییزی ها و همچنین فال عشق را برای متولدین این فصل آورده ایم، در ادامه با پارس ناز همراه باشید تا بـه همراه هم این فال نامه را مرور کنیم.

طالع بینی متولدین پاییز + فال عشق متولدین پاییز

طالع بینی متولدین پاییز

مرد متولد مهر

مردهای متولد این ماه طبق معمول برای رفع مشکلات دیگران راه حلهای فراوانی دارند اما همیشه در حل مشکلات خودشان درمانده هستند. اگر یک مرد متولد مهر بشما لبخند زد بدون هیچ گونه مقاومتی فریفته او بشوید و همان لحظه بروید و بـه او ابراز عشق بکنید زیرا خنده مردهای متولد این ماه چنان دلفریب اسـت که حتی اگر قلبتان از سنگ هم باشد، نمیتوانید مقاومت بکنید.

اگر چاه توالت منزلتان پر شده و بـه این نتیجه رسیدهاید که باید خالی بشود، خودتان تصمیم گرفته و آنرا خالی بکنید زیرا گرفتن تصمیمهای معمولی برای مرد متولد مهر بـه دشواری اهلی کردن یک گاومیش وحشی اسـت! اگر او تصمیم گرفته باشد که یک فاضلابچی بیاورد ودر بین راه متوجه بشود که برای سه چهار بار دیگر میشود از توالت استفاده کرد، بـه یکباره تصمیمش را عوض میکند.

طالع بینی متولدین پاییز + فال عشق متولدین پاییز

مرد متولد مهر بـه شدت هرچه تمامتر از اسراف بیزار اسـت. اغلب مردهای مهری که زنشان را طلاق میدهند بـه این دلیل اسـت که همسر انها اسراف را برابر با تمیز نگه داشتن خانه میداند و ازآن طرف هر چـه دلشان میخواهد پول مرد مهریشان را خرج میکننند و این قضیه باعث عصبانیتشان میشود ودر نتیجه بـه اولین محضری که میرسند، زنشان را طلاق میدهند.

اگر بنا بـه هر دلیلی از زندگی با مرد مهریتان خسته شدهاید و میخواهید از او جدا بشوید سیر و پیاز رابا هم مخلوط کرده و بگذارید خوب سرخ بشود، البته پنجره را هم ببندید. مطمئن باشید او بـه خانه که بیاید هر چـه قدر هم که خسته باشد، شـما را میبرد و طلاق میدهد.

زن متولد مهر

زن متولد مهر بسیار جذاب و آرام صحبت میکند. لباسهایی از جنس حریر و تور میپوشد. او مثل عروسک کوچکی اسـت که شـما میتوانید در صورتی که وزنهبردار بوده باشید وی را با یک دست بلند کنید و بـه زمین بزنید. حالا چرا بـه زمین بزنید؟ بـه این دلیل که طبق معمول زنهای متولد مهر چاق هستند و حتی اگر شـما وزنه بردار هم بوده باشید مطمئناً نمیتوانید وی را بالای سرتان ببرید و از دستتان میافتد.

زنهای متولد مهر در هر کشوری که باشند طبق معمول ضد رژیم غذایی هستند و دلیلش هم این اسـت که یا بیش از اندازه چاق هستند و یا زیاد از حد لاغر. زن متولد این ماه طبق معمول با مردها راحتتر از زن ها ارتباط برقرار میکنند اما عمق و ماندگاری رفاقتش با زن ها بیشتر از مردهاست چرا که طبق معمول زن متولد مهر بـه مرد بهعنوان یک اسباب بازی نگاه میکند. اما این نکته را فراموش نکنید که زنهای مهری خیلی حال و حوصله بازی کردن ندارند.

طالع بینی متولدین پاییز + فال عشق متولدین پاییز

اگر شـما با یک زن مهری ازدواج کردهاید باید بشما بگوییم که کار خوبی کردهاید زیرا برای همسر شـما زن بودن یک شغل دائمی اسـت و مایل اسـت که آن رابه نحو احسن انجام بدهد. اما باید بگوییم که خیلی از همسر مهریتان توقع رفتارهای زنانه نداشته باشید زیرا ممکن اسـت زمانی حال بکند که کت و شلوار بپوشد و برود ودر یک قهوهخانه قلیان بکشد و دیزی بخورد و اگر پا داد قهوه خانه را نیز بـه هم بریزد

بیماریهای متولد مهر ماه

متولدین مهر ماه علیرغم اینکه خیلی بـه سلامتیشان اهمیت میدهند غالباً بـه راحتی مریض میشوند. مثلا ممکن اسـت از یک دیر رفتن بـه توالت ساده، سنگ مثانه بگیرند و فوراً هم بمیرند. مهریها باید بدانند که اگر بـه یکباره همۀ جای بدنشان شروع بـه خارش کرد لزوما از نرفتن بـه حمام نیست و ممکن اسـت که افسردگی گرفته باشند اما خیلی نگران نباشند چون بـه دلیل این بیماری نخواهند مرد.

یکی از مهم ترین عوامل مرگ بیشتر مهریها این اسـت که یا سنگ یا خود ترازو میخورد توی سرشان. پیشنهاد میشود که برای طول عمر بیشتر متولدین مهر ماه علاوه بر اینکه سیگار نکشند و روزی ۱۰ دقیقه هم ورزش کنند، سعی کنند که حتیالمقدور از زیر ترازو و سنگ ترازو هم رد نشوند.

ماه تولد مهر

هجری شمسی بـه عربی: میزان «ترازو»

هخامنشی: دژم خوی

رومی: ایلول

هجری قمری: رجب

میلادی: ژوئیه

ترکی: یدنجی

مرد متولد آبان

مردهای متولد آبان خیلی سرسخت هستند بـه طوری که اگر از طبقه پنجم یک ساختمان در حال ساخت یک شاخه آهن روی سرشان بیفتد چیزی که خواهد شکست آهن اسـت نه سر آن ها! اگر جزو دوستان، اقوام و همسایههای یک مرد آبانی هستید، مطمئن باشید که نمیتوانید مانع تصمیمات مهم او بشوید.

گر چـه در بسیاری جاها حق با شماست و تصمیمات آشنای آبانی شـما مهم نیست مثل اینکه تصمیم گرفته که در مراسم شب عقدش که همه ی وی را نگاه میکنند دستش را توی بینیاش بکند! مرد متولد آبان شیفته اسرار بوده و هیچ رازی را سربسته باقی نمیگذارد. از آنجا که اسرار زنانه قدرتمندترین وسیله دفاع هر دختری بـه شمار میروند.

طالع بینی متولدین پاییز + فال عشق متولدین پاییز

وقتی که مرد آبانی اسرار شـما را کاملاً آشکار میکند احساس میکنید که خلع سلاح شده و بیحفاظ در دسترس او قرار گرفتهاید اما نگران نباشید زیرا مردهای متولد آبان بـه دلیل اینکه بـه این مفهوم قراردادی اعتقاد دارند که چون مردند بنابراین نامرد نیستند، با شـما ازدواج میکنند. مرد متولد آبان یا شوخی نمیکند و یا اگر شوخی بکند در حد وحشتانکی میکند.

مثلا ممکن اسـت که از شـما خواهش بکند که از نردبان بالا رفته و چیزی را از روی پشتبام برایش بیاورید و همین که شـما بـه پله آخر نردبان رسیدید با لگد بـه پایه نردبان بزند و شـما را ازآن بالا پایین بیندازد. درست در همان لحظهای که شـما دارید از درد بـه خودتان میپیچید، او دلش را گرفته و بخندد و بگوید: ناراحت نباش خواستم کمی مزاح بکنم! مرد متولد آبان ممکن اسـت که در راستای گسترش فرهنگ مزاح خیلی کارهای دیگر با شـما بکند.

اگر مردد هستید که با یک مرد متولد آبان ازدواج بکنید یا خیر، بشما توصیه میکنیم که تردید نکرده و حتما این کار را انجام دهید زیرا مرد متولد آبان با همانیک بار ازدواج از هر چـه زندگی مشترک اسـت بیزار میشود و دیگر تن بـه هیچ ازدواجی نمیدهد و این برای شـما که نگران ازدواج مجدد همسرتان هستید یک ایدهآل محسوب میشود.

زن متولد آبان ماه

اگر شـما تصمیم دارید که زنی بگیرید که برایتان غذا درست بکند و بطور کل نیازهایتان را تأمین بکند، تحت هیچ شرایطی سراغ زن آبان ماهی نروید زیرا زنهای متولد آبان حتی اگر خودشان هم در اوج گرسنگی باشند بـه تکه نانی کپکزده قناعت میکنند و میتوان این طور نتیجه گیری کرد که اغلب عرفای عزلت نشین از دامن یک مادر آبان ماهی بـه اوج رسیدهاند.هیچ وقت بـه زن متولد آبان توهین نکنید زیرا او از شـما بدجوری انتقام میگیرد.

بعنوان مثال ممکن اسـت که شـما درخیابان یک شاخه گل را از روی دوستی و محبت بـه همسر متولد آبانتان هدیه بکنید. اما او متوجه دوستی شـما نمیشود بلکه تصور میکند که چون این گل روی دست شـما سنگینی میکرده و خسته شده بودید این گل رابه او دادهاید و بـه اولین مأمور پلیسی که میرسد شـما را که شوهرش هستید بعنوان یک مزاحم خیابانی بـه او معرفی میکند.

طالع بینی متولدین پاییز + فال عشق متولدین پاییز

اگر آدم ضعیفی هستید اصلاً سراغ زن آبان ماهی نروید چون زندگیتان خیلی زود بـه هم میریزد. زن متولد آبان تنها نسبت بـه مردان قوی وفادار خواهد ماند. اگر مرد ضعیفی هستید و قبل از خواندن فالخند این ماه با زنی آبانی ازدواج کردهاید بشما توصیه میکنیم که روزی دوازده زرده تخممرغ، یک گالن بیست لیتری شیر گوسفند و نیم کیلو عسل رابا روغن حیوانی سرخ کنید و داغداغ بخورید تا قوی بشوید.

اصلاً اشتباه نکنید، زن متولد آبان شـما الکی میگوید که تسلط و زورگویی هیچ مردی حتی شـما که شوهرش هستید را نمیتواند تحمل بکند. بـه این دلیل که او یک زن متولد آبان اسـت و از خصوصیات بارز زنهای متولد این ماه هم توهم اسـت، میتوانید با خیالی آسوده زورگویی کنید و کاملاً هم مسلط باشید!

بیماریهای متولد آبان

متولدین آبان تقریباً یکی- دو روز قبل از بدو تولد با مرگ دست و پنجه نرم میکنند ولی عموماً در سنین بالا از دنیا میروند و علت مرگشان هم طبق معمول آن مریضی نیست که از یکی- دو روز قبل از تولدشان دچارش شدهاند بلکه اغلب بـه دلیل بیماری بددهنی از دنیا میروند. یعنی اینکه همین جور بیدلیل در خیابان بـه یکی فحش میدهند و بـه شنونده فحش برمیخورد و با پاره آجر میکوبد سر آبانی فحاش و وی را بـه قتل میرساند.

ماه تولد آبان

هجری شمسی بـه عربی: عقرب

هخامنشی: باران خیز

رومی: تشرین اول

هجری قمری: شعبان

میلادی: اوت

ترکی: سکنجی

مرد متولد آذر

نمی خواهیم شـما را نسبت بـه این مرد ناامید کنیم ولی حقیقت این اسـت که مرد متولد آذر عادتهای عجیب و غریبی دارد. مثلا ممکن اسـت بعد از ازدواج با شـما بـه این مقوله عادت کرده و چندین بار دیگر هم ازدواج بکند! و یا بـه دلیل اینکه بـه کار کردن در نیمههای شب عادت دارد کف اتاقش را که سقف همسایه طبقه پایین محسوب میشود بـه وسیله کلنگ خراب کرده و همان موقع از نو سرامیک بکند.

طالع بینی متولدین پاییز + فال عشق متولدین پاییز

مرد متولد آذر بسیار بلندپرواز اسـت بـه طوری که ممکن اسـت برود روی کوه دماوند و خودش را رها کرده و پرواز بکند! سعی کنید هیچ وقت عاشق یک مرد آذری نشوید زیرا اگر منزل شـما در حوالی کوه دماوند باشد او حتی حاضر نیست برای دیدن شـما با ماشین هم بـه آنجا بیاید چـه برسد بـه اینکه بخواهد کوه دماوند رابا تیشه فرهاد خراب کند و خودش رابه شـما برساند.

اگر اصرار بـه ازدواج با مرد آذرماهی دارید سعی کنید با یک مرد آذری خارجی ازدواج کنید. دلیلش این اسـت که مرد آذری خارجی بـه شدت شیفته ورزش فوتبال اسـت و دوست دارد برای رفتن بـه استادیوم شـما هم همراه او باشید و از آنجایی که در ایران حضور زن ها در استادیوم ممنوع اسـت این ممنوعیت در درازمدت زندگی شـما را سرد خواهد کرد.

زنهای متولد آذر

زنهای متولد آذر از اتفاقات بیرون از خانواده بیشتر از اتفاقات درون خانواده اطلاع دارند. مثلا ممکن اسـت زن متولد آذر بـه خواهرش که برای شام بـه خانه انها آمده بگوید: پس چرا شوهرت را نیاوردی و این در حالی اسـت که خواهر او مدتی اسـت با شوهرش متارکه کرده اسـت! یک زن آذری را میشناسم که بعدازظهر یک روز زنگ زده بود بـه شوهرش و گفته بود: عزیزم شب مهمان داریم لطفاً میوه فراموشت نشود و شوهرش جواب داده بود:

لطفاً بگو که بابا جانت برای میوه بخرد، چون مـا شش ماه اسـت که از هم جدا شدهایم!اگر میخواهید با یک زن آذری ازدواج کنید، از همان صبح علیالطلوع روز خواستگاری بروید و روزی پنج دقیقه ورزش بکنید زیرا زن آذری شـما از دو چیز بیزار اسـت اول مرد و دوم مرد ضعیف. البته درنظر داشته باشید که بیشتر از پنج دقیقه هم ورزش نکنید زیرا اگر شـما بهعنوان شوهر او در برنامه قویترین مردان ایران هم مقام اول را کسب بکنید.

طالع بینی متولدین پاییز + فال عشق متولدین پاییز

ولی در مقابل غذای شور اعتراض نکنید، او این عدم اعتراض شـما را ضعفی عمیق تلقی کرده و طلاقش را میگیرد. از ویژگیهای دیگر زن متولد آذر شلختگی اوست. در توضیح شلختگی زنهای این ماه همین قدر کافیست که بدانید آن ها طبق معمول ظرفهای کثیف را در یخچال و باقیمانده غذا را در آشپزخانه میگذارند! اگر یک زن آذری بشما گفت که عاشقتان شده همان الساعه غش نکنید.

بیماریهای متولدین آذر

آذر شایعترین بیماری ها در نزد متولدین آذر بیماری پرحرفی اسـت. آذریها طبق معمول از سختترین سرطانها جان سالم بـه در میبرند و سکته پنجم هم نمیتواند انها را از پا دربیاورد ولی در اثر بیماری پرحرفی دهانشان کف کرده، نفس کم میآورند و از دنیا میروند. یکی دیگر از بیماری‌هایی که بـه صورت ویروس در هوا پخش میشود و بیشتر آذریها را مبتلا میکند بیماری بدقولی اسـت.

ماه تولد آذر

هجری شمسی بـه عربی: قوس «کمان»

هخامنشی: اندوه خیز

رومی: تشرین آخر

هجری قمری: رمضان

میلادی: سپتامبر

ترکی: طوقونجی

طالع بینی عشق برای متولدین پاییز

پیشبینی هایی کـه در رابطه با زندگی عاشقانه متولدین فصل پاییز با درنظر گرفتن تاثیرات ستارگان شده اسـت را در طالع بینی عشق پارس ناز بخوانید.

مهر

طالع بینی متولدین پاییز + فال عشق متولدین پاییز

این هفته در مسائل رمانتیک هفته شادی نخواهید داشت. هیچ کس آن طور کـه انتظار دارید نظر خوبی نسبت بشما نمیدهد و همه ی بشما بـه چشم یک شخصیت خشن و تند مزاج نگاه میکنند. اما این شخصیت واقعی شـما نیست بلکه یک سری مسائل و مشکلات خانوادگی اسـت کـه روی شـما تاثیر منفی گذاشته اسـت.

آبان

طالع بینی متولدین پاییز + فال عشق متولدین پاییز

اخیرا یک زندگی عاشقانه مخفیانه داشته اید و از همه ی مهم تر این‌کـه احساس می‌کنید محبوب آن طور کـه انتظار دارید بشما توجه نشان نمیدهد. یک بحث در طالع شـما هست درباره این‌کـه از مخفی بودن این رابطه خسته و ناامید شده اید و این‌کـه نمی‌توانید احساس تان را نسبت بـه شخصی کـه دوستش دارید مخفی کنید. خوشبختانه ونوس در روز یکشنبه وارد نشانه شـما میشود و متوجه میشوید کـه شخص خاصی ارزش واقعی شـما را می‌بیند.

آذر

طالع بینی متولدین پاییز + فال عشق متولدین پاییز

در رابطه با مسائل عاشقانه از دوستان تان نظرخواهی می‌کنید و یکی از دوستان تان بشما حسادت می‌کند. او ممکن اسـت نسبت بـه عشق شـما احساس خاصی داشته باشد بهمین دلیل با سخن چینی ها سعی دارد شـما را نسبت بـه او مایوس و ناامید کند. پس نباید بـه حرف های او کوچک ترین اهمیتی بدهید.

نوشته طالع بینی متولدین پاییز + فال عشق متولدین پاییز اولین بار در سایت تفریحی و سرگرمی پارس ناز. پدیدار شد.

فال

منتشر شده توسط: بیا تو تفریح

طالع بینی متولدین پاییز + فال عشق متولدین پاییز
Rate this post
.ps-social-sharing-2011{ -webkit-transition: opacity 0.3s; -moz-transition: opacity 0.3s; filter: alpha(opacity=70); opacity: 0.5; } .ps-social-sharing-2011:hover{ filter: alpha(opacity=100); opacity: 1; }
Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فوری/ یمن از انجام عملیات برای پایان جنگ غزه خبر داد