تصاویر:حادثه تجاوزی که زندگی شخصی خواهر دیوید بکام را درگیر خود کرد


نامزد سابق جوان بکام خواهر 34 ساله دیوید بکام-چهره مطرح فوتبال جهان- دچار دردسری بزرگ شد که در این میان نام خواهر بکام نیز سر زبانها افتاد. به گزارش توریسم...

نامزد سابق "جوان بکام" خواهر 34 ساله دیوید بکام-چهره مطرح فوتبال جهان- دچار دردسری بزرگ شد که در این میان نام خواهر بکام نیز سر زبانها افتاد.

به گزارش"توریسم آنلاین" ماجرا از این قرار است که"کایدو موداپ اوجه" نامزد سابق"جوان بکام" که از تاجران مطرح انگلیس است پس از جدایی از "جوان بکام" از سوی یک زن انگلیسی متهم به تجاوز می شود و به همین سبب سه هفته به زندان می افتد.

وکیل "اوجه" اما پی گیر می شود و ثابت می کند که ادعای آن زن تنها جهت اخاذی بوده و دادگاه نیز به بی گناهی "اوجه" رای می دهد.

به گزارش "توریسم آنلاین" حالا این جوان انگلیسی پولدار اعاده حیثیت کرده و با شکایت از پلیس لندن اعلام کرده که به حسن شهرتش ضربه وارد شده و به همین سبب آبرویش رفته است.

درگیر شدن "اوجه" که دو سال با خواهر بکام نامزد بود و سپس از وی جدا شد نام "جوان بکام" را نیز در رسانه های بریتانیا مطرح ساخته است.

تصاویر:حادثه تجاوزی که زندگی شخصی خواهر دیوید بکام را درگیر خود کرد"دیوید بکام" و خواهرش"جوان بکام"

تصاویر:حادثه تجاوزی که زندگی شخصی خواهر دیوید بکام را درگیر خود کرددیوید بکام،خواهر و مادرش

تصاویر:حادثه تجاوزی که زندگی شخصی خواهر دیوید بکام را درگیر خود کرد دیوید بکام در کنار همسر و خواهرش

تصاویر:حادثه تجاوزی که زندگی شخصی خواهر دیوید بکام را درگیر خود کرد"جوان بکام" همراه با"کایدو موداپ اوجه" در دوران نامزدی



+ 3
تصاویر:حادثه تجاوزی که زندگی شخصی خواهر دیوید بکام را درگیر خود کرد - 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...