آیا شخصیت Reptile در بازی Mortal Kombat 11 حضور خواهد داشت؟


رسانه کلیک – در حالی که همه طرفداران نسخه‌ی جدید بازی Mortal Kombat منتظر معرفی شخصیت‌های این بازی هستند، استیو برن به حضور Reptile در بازی Mortal Kombat 11 اشاره کرده است. حدود یک هفته پیش بود که طی رویدادی شاهد نمایش‌ها و تریلر‌های فوق العاده‌ای از بازی Mortal Kombat 11 بودیم که غوغای زیادی […] نوشته آیا شخصیت Reptile در بازی Mortal Kombat 11...

رسانه کلیک – در حالی که همه طرفداران نسخه‌ی جدید بازی Mortal Kombat منتظر معرفی شخصیت‌های این بازی هستند، استیو برن به حضور Reptile در بازی Mortal Kombat 11 اشاره کرده است.

حدود یک هفته پیش بود که طی رویدادی شاهد نمایش‌ها و تریلر‌های فوق العاده‌ای از بازی Mortal Kombat 11 بودیم که غوغای زیادی بین طرفداران این بازی و علاقه مندان به بازی‌های مبارزه‌ای ایجاد کرد. با این وجود، هنوز بسیاری از جزئیات مربوط به این بازی، در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است. شاید یکی از مهم‌ترین مواردی که طرفداران سری بازی‌های Mortal Kombat بی‌صبرانه منتظر آن هستند، معرفی شخصیت‌های قابل بازی در این عنوان هستند. تا به امروز 7 شخصیت قابل بازی در Mortal Kombat 11 مشخص شده اند؛ ریدن، ساب زیرو، اسکورپیون، اسکارلت، سونیا بلید، باراکا، گراس و کرونیکا، مبارزانی هستند که حضورشان در این بازی تضمین شده است.

سه روز پیش استیو برن (Steve Beran) کارگردان هنری بازی Mortal Kombat 11 طی اظهار نظری سهوا (یا شاید هم عمدا) به حضور Reptile در بازی Mortal Kombat 11 اشاره کرد. در حالی که او در رابطه با قابلیت تگ کردن مبارز ثانویه توضیحاتی را تشریح می‌کرد، برای مثال خود از قابلیت شخصیت Reptile در این بازی استفاده کرد و گفت:

برای مثال، اسکارلت وارد می‌شود و چند ضربه می‌زند و دوباره به عقب برمی‌گردد. بعد از آن، مهارت‌های خاصی از هر شخصیت وجود دارد که شما می‌توانید آن را فعال کنید؛ مانند مهارت Acid Ball شخصیت رپتایل (Reptile). چنین چیزی بسیار خاطرانگیز است و شما می‌توانید از این قابلیت در روند بازی خود کمک بگیرید و ما از وجود آن، خوشحال هستیم!

لازم به ذکر است که صحبت‌های استیو برن، به طور قطع حضور Reptile در بازی Mortal Kombat 11 را تایید نمی‌کند و صرفا حضور این شخصیت محبوب در این بازی را، به یک احتمال تبدیل کرده است. با این وجود باید منتظر اطلاعیه‌ها و نمایش‌هایی که به صورت رسمی از سوی سازندگان بازی Mortal Kombat 11 ارائه داده می‌شود، باشیم.

بازی Mortal Kombat 11 در تاریخ 23 آپریل 2019 میلادی (مصادف با 3 اردیبهشت 98) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی توسط شرکت برادران وارنر به بازار‌های جهانی عرضه خواهد شد.

Source: VG247

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی