تصاویر بی ام و X3 M به اینترنت راه پیدا کرد


رسانه کلیک – تصاویر بی ام و X3 M در اختیار رسانه ها قرار گرفت. این خودرو به موتور 6 سیلندر خطی با حجم 3.0 لیتر مجهز می شود. تصاویر بی ام و X3 M در فضای مجازی منتشر شد. این تصاویر طراحی محصول آینده بی ام و به همراه کیلومترشمار دیجیتال آن را به نمایش […] نوشته تصاویر بی ام و X3 M به اینترنت راه پیدا کرد اولین بار در رسانه کلیک. پدیدار شد.

رسانه کلیک – تصاویر بی ام و X3 M در اختیار رسانه ها قرار گرفت. این خودرو به موتور 6 سیلندر خطی با حجم 3.0 لیتر مجهز می شود.

تصاویر بی ام و X3 M در فضای مجازی منتشر شد. این تصاویر طراحی محصول آینده بی ام و به همراه کیلومترشمار دیجیتال آن را به نمایش می گذارد. در گذشته این شرکت آلمانی این خودرو را همراه با بی ام و X4 در پوشش محافظ به نمایش گذاشته بود.

بر اساس این تصاویر، بی ام و X3 M در مقایسه با نسخه استاندارد خود از طراحی تهاجمی تری بهره می برد. بی ام و ورودی های هوای بزرگی را در بخش جلویی این خودرو در نظر گرفته است. این خودرو از رینگ های بسیار جذاب 5 پره بهره می برد.

در این خودرو از کیلوشمار دیجیتال استفاده می شود که در گذشته شاهد حضور آن در برخی از محصولات این شرکت باواریایی بودیم. تصاویر گذشته این خودرو به استفاده از 4 خروجی اگزوز در آن اشاره کرده بودند.

نسل جدید بی ام و X3 M به یک موتور 6 سیلندر خطی با حجم 3.0 لیتر و توربوشارژر دوقلو مجهز می شود. این موتور در حالت استاندارد قدرتی برابر با 450 اسب بخار را در اختیار راننده قرار می دهد. این موتور همراه با پکیج سفارشی Competition قادر به تولید 475 اسب بخار قدرت است. برخی شایعات به قدرت 500 اسب بخاری این موتور اشاره کرده اند.

این خودرو به صورت استاندارد از سیستم چهار چرخ محرک بهره می برد. این اتومبیل در مقایسه با نسخه استاندارد خود به سیستم تعلیق سفت تر و ترمزهای بزرگتر مجهز می شود.

به نظر می رسد با بی ام و ایکس 3 ام و X4 M در نمایشگاه خودروی ژنو سال جاری میلادی ملاقات کنیم. این نمایشگاه نزدیک به دو ماه دیگر برگزار می شود. انتظار می رود فروش این محصولات جذاب از اواخر سال 2019 آغاز شود.

Source: motor1

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر یعنی