کلاهبردار سایت دیوار در قزوین دستگیر شد


کلاهبردار سایت دیوار در قزوین دستگیر شد

قزوین - ایرنا - رییس پلیس آگاهی قزوین گفت: فردی که در سایت دیوار اقدام به کلاهبرداری از چهار شهروند قزوینی کرده بود در دام ماموران پلیس گرفتار شد.

به گزارش عصر دوشنبه ایرنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ آرش مرادی تاکید کرد: به دنبال پرونده ارسال شده به پلیس آگاهی استان و شکایت فردی مبنی بر کلاهبرداری از وی در سایت دیوار در پی فروش امتیاز وام 700 میلیون ریالی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قزوین قرار گرفت.
وی ادامه داد: با بررسی ها و انجام اقدام های پلیسی توسط کارآگاهان آگاهی استان، مشخص شد فردی ساکن همدان با انتشار آگهی فروش امتیاز وام 700 میلیون ریالی در سایت دیوار تعدادی از شهروندان را فریب داده و با اخذ مبالغی از آنان کلاهبرداری و به شماره حساب فردی معلوم واریز کرده است.
به گفته رییس پلیس آگاهی استان قزوین، کارآگاهان با استفاده از منابع و اقدامات اطلاعاتی و با اخذ نیابت قضایی، متهم را در همدان دستگیر و به پلیس آگاهی قزوین انتقال دادند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: فرد دستگیر شده پس از انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی ماموران ابتدا منکر هر گونه کلاهبرداری در سایت مذکور شد اما پس از مواجه با مالباختگان و مستندات پلیس، به بزه انتسابی اعتراف کرد.
سرهنگ مرادی با بیان اینکه متهم از این طریق توانسته 80 میلیون ریال از چهار شهروند قزوینی کلاهبرداری کند، یادآور شد: فرد دستگیر شده با تشکیل پرونده و معرفی به مراجع قضایی، با صدور قرار مناسب روانه زندان شد.
رییس پلیس آگاهی استان قزوین در پایان به درج آگهی های درج شده در برخی سایت ها مانند دیوار و شیپور، گفت: کاربران باید مراقب باشند تا در دام کلاهبرداران در فضای سایبری گزفتار نشوند و قبل از واریز هر گونه وجه از صحت و سلامت معامله مطمئن شوند.
8054

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


همسر علی ضیا را می شناسید ؟! / حدس بزنید کیست ! + بیوگرافی و عکس عاشقانه!