اخطاریه شماره 61 دوشنبه مورخ 96/09/27


اخطاریه شماره 61 دوشنبه مورخ 96/09/27

پیرو اخطاریه شماره 60 جمعه مورخ 96/09/24، سامانه بارش زای جنوبی امروز در شرق و جنوب شرق کشور فعال می باشد، بتدریج از اواخر سه شنبه از جنوب شرق کشور خارج می شود، وضع هوای مناطق مختلف کشور تحت این سامانه به شرح زیر پیش...

اخطاریه شماره 61 دوشنبه مورخ 96/09/27

پیرو اخطاریه شماره 60 جمعه مورخ 96/09/24، سامانه بارش زای جنوبی امروز در شرق و جنوب شرق کشور فعال می باشد، بتدریج از اواخر سه شنبه از جنوب شرق کشور خارج می شود، وضع هوای مناطق مختلف کشور تحت این سامانه به شرح زیر پیش بینی می شود:
دوشنبه 96/09/27: بارش باران گاهی با رعد و برق، وزش باد شدید و مواج بودن دریا در سواحل تنگه هرمز و سواحل دریای عمان بویژه سواحل سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان. بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید موقت همراه با آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیلها و رودخانه ها در شرق هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان.
سه شنبه 96/09/28: : رگبار باران گاهی با رعد و برق، وزش باد شدید و مواج بودن دریا در سواحل دریای عمان بویژه سواحل استان سیستان و بلوچستان. از صبح تا بعدازظهر سه شنبه بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید موقت همراه با آبگرفتگی معابر در جنوب سیستان و بلوچستان.
از اینرو توصیه می شود محدودیت در تردد شناورهای سبک و تفریحی تا شناورهای متوسط جهت جلوگیری از خسارات احتمالی تمهیدات لازم به کار گرفته شود.




احتمال بارش تگرگ به ویژه در نیمه شمالی و ارتفاعات البرز