پرداخت 166 میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به 33 واحد صنعتی در استان هرمزگان


به گزارش شاتا، خلیل قاسمی با اعلام این خبر، تصریح کرد: برای ایجاد رونق در حوزه تولید و صنعت، قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور تصویب و ابلاغ شده و متعاقب با آن کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید تشکیل شده...

پرداخت 166 میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به 33 واحد صنعتی در استان هرمزگان
به گزارش شاتا، خلیل قاسمی با اعلام این خبر، تصریح کرد: برای ایجاد رونق در حوزه تولید و صنعت، قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور تصویب و ابلاغ شده و متعاقب با آن کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید تشکیل شده است تا برای احصاء مشکلات و بهره گیری از ظرفیت‌های قانونی برای رفع آن‌ها اقدام کند.
وی افزود: امسال براساس مصوبات ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی مقرر شده در کل کشور تسهیلات 200 هزار میلیارد ریالی برای راه اندازی مجدد و افزایش ظرفیت تولید 10 هزار واحد راکد و نیمه فعال، تکمیل و راه اندازی شش هزار طرح سرمایه گذاری با پیشرفت فیزیکی 60 درصد و 100 هزار میلیارد ریال جهت بازسازی و نوسازی پنج هزار واحد تولیدی پرداخت شود.
قاسمی سهم استان هرمزگان از این تسهیلات را دو هزار و 800 میلیارد ریال برای راه انداری واحدهای تولیدی استان و تکمیل طرح‌های با پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد اعلام کرد و گفت: سهم اختصاص یافته به استان، برای بازسازی و نوسازی واحدها دو هزار و 400 میلیارد ریال است.
وی همچنین صدور مجوزهای صنعتی و نظارت بر اجرای طرح‌ها، فعالیت واحدهای تولیدی و رفع مشکلات صنایع را از وظایف حوزه صنعت در سازمان دانست و اضافه کرد: برای تسهیل در ارایه خدمات و انجام وظایف تمهیداتی فراهم شده است تا خدمات به صورت سیستمی ارایه شود و مراجعه حضوری انجام نشود.



فیلم عروسی زن دو شوهره همه را ناراحت کرد ! / کجا داریم می ریم !؟