اعلام اسامی شعب کشیک بانک سینا


فهرست شعب منتخب بانک سینا که در روز چهارشنبه دوم خردادماه ۱۴۰۳ در کل کشور، آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند، اعلام شد.

اعلام اسامی شعب کشیک بانک سینا

به گزارش راهبرد معاصر؛ با توجه به مصوبه هئیت دولت در خصوص تعطیلی سراسری کشور به منظور تشیع پیکر رئیس‌جمهور فقید، شهید آیت‌الله ابراهیم رئیسی، در روز چهارشنبه دوم خردادماه 1403، در راستای رفاه حال مشتریان و ارائه خدمات بانکی به هموطنان، شعب کشیک بانک سینا در این روز، از ساعت 9 الی 12:30 فعال خواهند بود.

همچنین، روز پنجشنبه 3 خردادماه، مطابق روال عادی، روز کاری محسوب می‌شود اما با توجه به تفویض اختیار هیئت دولت به استانداران کشور در خصوص امکان تعطیلی روز پنجشنبه، در صورت اعلام تعطیلی از سوی استانداری‌ها، شعب کشیک متبوع، مطابق با لیست اعلام شده، در روز پنجشنبه سوم خردادماه نیز آماده خدمت‌رسانی به مراجعان و مشتریان خواهند بود.

بر اساس این گزارش، اسامی شعب کشیک بانک سینا در پایگاه اینترنتی این بانک به نشانی https://www.sinabank.ir قابل مشاهده است (جهت مشاهده لیست شعب کشیک اینجا را کلیک کنید).

همچنین هموطنان می‌توانند کلیه خدمات بانکی مورد نیاز خود را در این روز از طریق درگاه‌های غیرحضوری بانک سینا همچون همراه‌بانک، اینترنت‌بانک، سیبانک و دیگر درگاه‌های ارائه دهنده خدمات غیرحضوری دریافت کنند.

تمامی دستگاه‌های خودپرداز بانک سینا در سراسر کشور به صورت 24 ساعته برای ارائه خدمات به هموطنان فعال هستند.

گفتنی است مرکز ارتباط مشتریان بانک سینا به شماره 41731-021 نیز به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به سوالات و مشکلات بانکی هموطنان خواهد بود./تسنیم


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

عکس/ جانور عجیبی که 720 عضو جنسی دارد!