منظور: شهید رئیسی، شخصیتی ولایت‌مدار، عدالت‌خواه و اخلاق‌مدار بود


رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: شهید آیت‌الله رئیسی، شخصیتی ولایت‌مدار، اخلاق‌مدار، فروتن و عدالتخواه بود و اعتقاد عمیقی به کار کارشناسی در مسائل داشت.

به گزارش ایران اکونومیست از سازمان برنامه و بودجه، داود منظور، در نشست شورای معاونان و مدیران سازمان برنامه و بودجه، ضمن تسلیت شهادت رئیس‌جمهوری اسلامی ایران و همراهان ایشان به مقام معظم رهبری و مردم شریف ایران، اظهار داشت: آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، که در حین خدمت‌رسانی به ملت و در جریان کار و تلاش بی وقفه برای پیشرفت کشور به شهادت رسید، در تلاش بود تا نمونه‌ای از مدیریت علوی را تحقق بخشد.

معاون رئیس جمهور افزود: از جمله ویژگی‌های بارز این شخصیت ارزشمند و انقلابی، خستگی‌ناپذیری و تأکید بر خردورزی در اداره امور کشور، حضور بی‌وقفه و مستمر در بین مردم و سرکشی و نظارت مستمر بر مسائل کشور بود.

رئیس جمهور شهید، برنامه‌های دقیقی برای رشد و پیشرفت کشور داشت

وی با اشاره به فروتنی و خضوع رئیس‌جمهور شهید آیت‌الله رئیسی، گفت: ایشان در حوزه‌های گوناگون، با رویکرد مبتنی بر کارشناسی و جامع‌نگری عالمانه، برنامه‌های جدی و دقیقی برای رشد و پیشرفت کشور و ارتقای سطح رفاه و بهبود معیشت مردم داشت.

منظور با غیر منتظره و ناباورانه خواندن این حادثه تأسف‌بار، بیان کرد: این حادثه یک تقدیر الهی بود که باید به عنوان یک حماسه خدمت شناخته شود و دولت نیز با تمام توان و سعی خود، در پیشبرد امور کشور و برطرف کردن مشکلات مردم، گام بر می‌دارد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور ادامه داد: شهید رئیسی معتقد بود که از کنار مسائل مردم عبور نکنید، بلکه آنها را حل کنید تا شیرینی کارها برای مردم ملموس شود.

هیچ اختلالی در اداره امور کشور و مردم در این دوره رخ نخواهد داد

وی با اشاره به اقدامات ارزشمند دولت در سه سال گذشته به ریاست شهید دکتر رئیسی، گفت: شرایط اقتصادی کنونی کشور، از جنبه‌های مختلف، قابل مقایسه با روزهای اول دولت نیست و پیشرفت‌های بسیاری در حوزه‌های مختلف حاصل شده است.

منظور با بیان اینکه با تدابیر اندیشیده شده، هیچ اختلالی در اداره امور کشور و مردم در این دوره رخ نخواهد داد، تاکید کرد: تمام سعی و تلاش دولتمردان این است که کار مردم در هیچ زمینه‌ای معطل نماند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه در پایان ضمن طلب رحمت و مغفرت الهی برای رئیس جمهور شهید و همراهان ایشان، محشور شدن این شهیدان خدوم را با حضرت اباعبدالله الحسین (ع) از درگاه الهی مسئلت کرد.

بنا بر این گزارش، در ادامه این نشست، معاونان سازمان نیز به بحث و بررسی درباره مهم‌ترین مسائل سازمان پرداختند.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

رشد 100 درصدی تامین مالی از طریق بازار سرمایه طی یک سال گذشته