قیمت رهن و اجاره خانه در منطقه نواب و فلاح تهران + جدول


قیمت رهن و اجاره خانه در منطقه نواب و فلاح تهران + جدول

رکنا - به گزارش اکو ایران، برخلاف بازار سرد خریدوفروش ملک، فصل داغ اجاره فرا رسیده است و مشاوران ملکی از افزایش تقاضا در این بخش خبر می‌دهند. یک واسطه‌گر ملکی در نواب با اشاره به افزایش...

رکنا - به گزارش اکو ایران، برخلاف بازار سرد خریدوفروش ملک، فصل داغ اجاره فرا رسیده است و مشاوران ملکی از افزایش تقاضا در این بخش خبر می‌دهند.

یک واسطه‌گر ملکی در نواب با اشاره به افزایش متقاضیان رهن و اجاره در این محله می‌گوید: نسبت به سال گذشته، رهن و اجاره بیش از ۵۰ درصد افزایش یافته است و اغلب موجران به سقف معین شده دولت توجهی ندارند.

او با اشاره به اینکه در محله نواب برای هر مترمربع رهن خانه به طور متوسط و متغیر، ۱۰ میلیون تومان تعیین می‌شود می‌گوید: برای رهن کامل واحدی با ۴۰ مترمربع زیربنا و دارای امکانات حداقل باید ۵۰۰ میلیون تومان و بدون امکانات ۴۰۰ میلیون تومان در نظر داشت.

مشاهدات ما نشان می‌دهد، در این محله، برای رهن کامل واحدی ۵۵ متری و دارای آسانسور و انباری، ۵۰۰ میلیون تومان و برای رهن کامل آپارتمانی با ۷۰ مترمربع و بدون پارکینگ، ۶۰۰ میلیون تومان تعیین شده است.

در این محله، برای رهن واحدی ۹۰ متری و بدون پارکینگ و انباری، ۶۵۰ میلیون و برای اجاره آن، ۴ میلیون تومان پیشنهاد شده است.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت رهن و اجاره در محله نواب تهران را مشاهده کنید:

قیمت رهن و اجاره در تهران

قیمت رهن و اجاره خانه در منطقه فلاح تهران

به گزارش اقتصاد آنلاین، اگر ۵۰۰ میلیون تومان پول پیش دارید می‌توانید آپارتمانی ۸۵ متری، ساخت سال ۱۳۹۹ با دو اتاق خواب در محله فلاح را اجاره کنید. کرایه ماهیانه این واحد پنج میلیون تومان است.

اگر به دنبال رهن کامل آپارتمان هستید، با ۴۵۰ میلیون تومان ودیعه می‌توانید یک واحد ۵۵ متری با سن بنای هشت سال را رهن کنید.

برای اجاره واحد دیگری با زیربنای ۴۰ متر و ساخت سال ۱۳۹۲ به ۱۳۰ میلیون تومان پول پیش نیاز دارید. اجاره این واحد ماهیانه پنج میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

با بودجه‌ای حدود ۵۵۰ میلیون تومان می‌توانید واحدی با متراژ ۶۰ متر که ۱۰ سال از ساخت آن می‌گذرد را رهن کامل کنید.

آپارتمانی با متراژ ۱۲۵ متر در فلاح در حالی که ۱۳ سال از ساخت آن می‌گذرد با ودیعه ۸۵۰ میلیون تومانی رهن داده می‌شود.

برای اجاره یک آپارتمان ۸ ساله با متراژ ۷۳ متر نیاز به ۲۱۰ میلیون تومان پول پیش و پرداخت ماهیانه هشت میلیون تومان دارید.

آپارتمان دیگری با متراژ ۵۰ متر و سنی بیش از ۲۸ سال با ودیعه ۱۴۰ میلیون تومان و کرایه ماهیانه سه میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اجاره داده می‌شود.

اگر به دنبال رهن کامل واحدی کم متراژ هستید، با ۴۵۰ میلیون تومان می‌توانید آپارتمانی ۵۵ متری با سن هشت سال را رهن کنید.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت رهن و اجاره خانه در منطقه فلاح تهران را مشاهده کنید:

قیمت رهن و اجاره در تهران


قیمت رهن و اجاره خانه در منطقه نواب و فلاح تهران + جدول

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

اهمیت صبحانه برای کودکان