تقدیر از طرح‌های برگزیده رویداد نوآوری بهره‌ور و مسابقه بهجام


در مراسمی با حضور مدیرعامل سازمان بهره‌وری ایران و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور، برگزیدگان طرح‌های رویداد نوآوری بهره‌ور و مسابقه بهجام مورد تقدیر قرار گرفتند.

به گزارش ایران اکونومیست، امروز (دوشنبه) و در جریان برگزاری همایش ملی بهره‌وری ایران در محل سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی، برگزیدگان طرح‌های رویداد نوآوری بهره‌ور و همچنین مسابقه بازی بهره‌وری در زنجیره تامین (بهجام) تقدیر شدند.
در این مراسم از احد جهان‌دیده گل تپه، داود توکلی و پیمان عنایتی در حوزه نوآوری بهره‌ور انرژی با اهدای لوح تقدیر شد.
در این بخش همچنین محمد مهدی مرزبان و سید یوسف علوی مقدم شایسته تقدیر شناخته شدند.
در بخش بازی بهره‌وری در زنجیره تامین (مسابقه بهجام) نیز با اهدای تندیس و تقدیرنامه از علی اصغر عباسی ملک آبادی، علیرضا ذاکر الحسینی، علیرضا فخاری، اسماعیل نصرآبادی، مهدی محمد کاظمی، زهرا صادقی آرانی و محمد مهدی پازوکی تقدیر شد.
در این قسمت همچنین هیات داوران مریم خوش خورش، زکیه سلیمی و مهران خطیبی را در بخش محتوای چند رسانه‌ای شایسته تقدیر تشخیص داد.
به گزارش ایران اکونومیست، همایش ملی بهره‌وری ایران امروز (دوشنبه، ۳۱ اردیبهشت‌ماه) با حضور مسئولان در محل سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی آغاز شد.
در این همایش دو روزه سخنرانان به بحث و بررسی مسائل مختلف از جمله رشد اقتصادی از محل ارتقای بهره‌وری، ارتقای بهره‌وری مبتنی بر مشارکت مردم و تحقق شعار سال خواهند پرداخت.

بیشتر بخوانید


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آرامش و تثبیت قیمت‌ها با توزیع نهاده‌های مدت دار