اجرای بیمه تکمیلی بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری به بیمه ملت سپرده شد


بر اساس اطلاعات منتشر شده در سامانه کدال، شرکت بیمه ملت برنده مناقصه خدمات بیمه درمان تکمیلی بازنشستگان و وظیفه‌بگیران مشترک صندوق بازنشستگی کشوری شد. به گزارش روابط عمومی بیمه ملت، این شرکت در راستای تعهدات خود به جامعه، با انعقاد قراردادی با...

اجرای بیمه تکمیلی بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری به بیمه ملت سپرده شد

بر اساس اطلاعات منتشر شده در سامانه کدال، شرکت بیمه ملت برنده مناقصه خدمات بیمه درمان تکمیلی بازنشستگان و وظیفه‌بگیران مشترک صندوق بازنشستگی کشوری شد.

به گزارش روابط عمومی بیمه ملت، این شرکت در راستای تعهدات خود به جامعه، با انعقاد قراردادی با صندوق بازنشستگی کشوری، خدمات بیمه درمان تکمیلی از ابتدای سال‌جاری را به بازنشستگان و وظیفه‌بگیران مشترک این صندوق ارائه خواهد کرد.

انعقاد این قرارداد نویدبخش ارائه‌ی خدمات بیمه‌ای با کیفیت و متنوع به این گروه از جامعه خواهد بود.

عملیات اجرایی این قرارداد از خردادماه سال جاری آغاز خواهد شد و کلیه مشمولین می‌توانند برای ثبت آنلاین «درخواست برقراری و انصراف» از تاریخ اول خرداد ۱۴۰۳ به مدت سه ماه تا تاریخ ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ طبق سنوات گذشته اقدام کنند.

بر این اساس، بازنشستگان عزیز می‌توانند در دوره زمانی مشخص شده با ورود به سامانه ثبت نام آنلاین که به صورت لینک ثابت در صفحه اصلی سایت اطلاع رسانی: (cspf.ir) و همچنین درگاه خدمات الکترونیک صندوق: (eservices.cspf.ir) فعال می‌شود، اقدام کنند.

با اجرای این طرح، بازنشستگان و وظیفه‌بگیران مشترک صندوق بازنشستگی کشوری، می‌توانند از پوشش‌های بیمه‌ای متنوع شرکت بیمه ملت بهره‌مند شوند.

بیمه ملت با سابقه‌ی درخشان در صنعت بیمه کشور، همواره در تلاش بوده است تا با ارائه خدمات بیمه‌ای نوین و باکیفیت، به اقشار مختلف جامعه آرامش و آسایش خاطر را هدیه کند.

انعقاد این قرارداد گامی دیگر در راستای ایفای این رسالت خطیر و تعهد به جامعه از سوی بیمه ملت است.

اطلاعات تکمیلی و زمان پذیرش اسناد درمانی مربوط به سال ۱۴۰۳ متعاقباً به اطلاع بازنشستگان عزیز خواهد رسید.

نگار کریمی

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

اولین بودجه ابلاغی توسط سرپرست ریاست جمهوری​