راهنمای برندسازی با جعبه‌های مقوایی


هرگز نمی‌توان تحولی که جعبه‌های مقوایی در حوزه بسته‌بندی محصولات پدید آورده‌اند را نادیده گرفت. ردپای جعبه‌های مقوایی را می‌توانید در هر فروشگاه و کسب‌وکاری مشاهده کنید؛ آن‌ها به عضوی جدایی‌ناپذیر از برندها تبدیل شده‌اند. بسته‌بندی‌های...

راهنمای برندسازی با جعبه‌های مقوایی

هرگز نمی‌توان تحولی که جعبه‌های مقوایی در حوزه بسته‌بندی محصولات پدید آورده‌اند را نادیده گرفت. ردپای جعبه‌های مقوایی را می‌توانید در هر فروشگاه و کسب‌وکاری مشاهده کنید؛ آن‌ها به عضوی جدایی‌ناپذیر از برندها تبدیل شده‌اند. بسته‌بندی‌های مقوایی با ویژگی‌های شگفت‌انگیز خود قابلیت بسیار زیادی در جذب مشتری دارند. همچنین استفاده از آن سود و منفعت زیادی را به برندها ارزانی می‌کند. اگر با سوال مزیت استفاده از انواع جعبه بسته بندی مقوایی چیست درگیر شده‌اید این مطلب را تا انتها دنبال کنید.

راهنمای برندسازی با جعبه‌های مقوایی

با جعبه مقوایی مسیری رویایی برای برندینگ بسازید

خرید جعبه‌های مقوایی نسبت به سایر بسته‌بندی‌ها مقرون ‌به‌صرفه‌تر است. تصور نکنید که قیمت مناسب آن‌ها سبب افت کیفیت جعبه‌ها می‌شود. به هیچ‌وجه اینگونه نیست، دوام و ماندگاری بسته‌بندی‌های مقوایی به همگان ثابت شده است. یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این نوع جعبه‌ها، مقاومت و سبکی بسیار زیاد آن‌ها است. این موضوع باعث می‌شود که بسته‌بندی‌های مقوایی به یک انتخاب محبوب میان برندها تبدیل شود. همچنین به‌راحتی می‌توانید آزادانه طرح‌های گرافیکی خاص برند را روی آن‌ها درج کنید. این امر هویت کسب‌وکار شما را نزد مردم تقویت خواهد کرد. در حقیقت بسته‌بندی‌ مقوایی مسیر برندسازی را برای شما روشن‌تر می‌کند تا در آن آسوده‌تر گام بردارید.

از رفاقت برند با بسته‌بندی مقوایی تا رقابتی جدی با کسب‌وکارها

ممکن است از خود بپرسید مزیت استفاده از انواع جعبه بسته ‌بندی مقوایی چیست. اولین مورد محافظت همه‌جانبه این جعبه‌ها از محصول‌ها است. از طرفی وزن بسیار سبک مقواها نه‌تنها حمل‌ونقل کالاها را آسان می‌کند بلکه سبب کاهش هزینه‌های ارسال آنلاین نیز خواهد شد. شاید بتوان مهم‌ترین مزیت بسته‌بندی مقوایی را در انعطاف‌پذیری آن عنوان کرد. خوشبختانه در حال حاضر مقواهای بسیار متنوعی در سطح بازار وجود دارد.

به راحتی هر یک از آن‌ها را می‌توانید در ابعاد و اشکال مختلف تولید کنید. در حقیقت جعبه‌های مقوایی به شما کمک می‌کنند تا ایده‌های خلاقانه خود را برای طراحی بسته‌بندی به واقعیت تبدیل کنید. هرچه جعبه‌ها به دور از کلیشه‌ها و بسیار زیبا طراحی شوند مشتری‌های بیشتری به خرید از برند ترغیب خواهند شد. تمام این عوامل بر تمایز شما از سایر برندها و افزایش فروش کسب‌وکار تاثیر بسیار زیادی خواهد گذاشت.

مواد سازگار با محیط زیست برند را تبلیغ خواهند کرد

یکی از راه‌های موثر برای افزایش محبوبیت برند، استفاده از جعبه‌های بسته‌بندی مقوایی است. بسیاری از مقواها از مواد قابل بازیافت تولید شده‌اند؛ بنابراین انتخاب آن‌ها بسیار عاقلانه و صحیح است. در دنیای امروز بسیار از مردم به کنش‌گران محیط زیست تبدیل شده‌اند. آن‌ها از برندهایی که به مسائل زیست‌محیطی اهمیت می‌دهند استقبال می‌کنند. از طرفی مردم به‌راحتی خرید از برندهایی که به این اصل پایبند نیستند را تحریم خواهند کرد. بهتر است در چاپ بسته‌بندی‌های خود طرفداری از محیط زیست را به همه اعلام کنید. با این کار اعتبار و ارزش برند خود را افزایش خواهید داد و مشتری‌های بیشتری را جذب کسب‌وکار خواهید کرد.

سفر به دنیای شگفت‌انگیز بسته‌بندی‌های مقوایی

حتما یکی از سوالات شما این است که انواع جعبه بسته بندی مقوایی چیست؟ برای پاسخ به این سوال باید شما را با مقواهای متنوعی که وجود دارد آشنا کنیم. هریک از آن‌ها دارای ویژگی‌های مختلفی است که سبب تفاوت در قیمت آن‌ها می‌شود. به همین دلیل برای هر کسب‌وکار و با هر بودجه‌ای مقوای مناسب وجود دارد. هنگام انتخاب مقوا باید از مواد مرغوبی که برای تولید آن استفاده شده است مطمئن شوید. به همین دلیل باید یک مجموعه چاپ متعهد و حرفه‌ای را انتخاب کنید. در ادامه شما را با مرغوب‌ترین مقواهای موجود در بازار آشنا می‌کنیم.

کرافت؛ برندسازی از طریق فراخواندن احساسات نوستالژیک

استفاده از جعبه مقوایی کرافت در میان برندها بسیار رایج و محبوب است. بسته‌بندی کرافت یک انتخاب ایده‌آل برای کسانی است که به جعبه‌هایی محکم و بادوام احتیاج دارند. اگر می‌خواهید تصویری متعهدانه از برند خود به نمایش بگذارید می‌توانید از کرافت استفاده کنید. دلیل آن قابل بازیافت بودن کرافت بوده که به گزینه‌ای پایدار در میان بسته‌بندی‌ها تبدیل شده است.

جعبه‌ مقوایی کرافت در طول مسیر حمل‌ونقل، از محصول محافظت می‌کند. این بسته‌بندی در برابر پارگی و ساییدگی مقاومت بسیار خوبی از خود نشان می‌دهد. از آن گذشته رنگ قهوه‌ای روشن کرافت، چشم‌نواز و سرشار از خاطرات نوستالژیک برای مشتری‌ها است. با استفاده از بسته‌بندی مقوایی کرافت می‌توانید به احساسات مشتری نفوذ و او را علاقه‌‌مند به خرید از محصول کنید.

ایندربرد؛ تشکیل مثلث بهداشت، ماندگاری و برندسازی

بهداشتی‌ترین جنس پکیجینگ در میان انواع جعبه بسته بندی مقوایی چیست؟ بیشتر بدانید بدون شک پاسخ ما مقوای ایندربرد است. این جعبه‌ها برای لوازم آرایشی-بهداشتی، مواد غذایی، داروها ، طلا و جواهر ، زعفران و... بسیار مناسب است. می‌خواهید از سلامت و تازگی محصول خود تا زمان رسیدن به دست مشتری مطمئن شوید؟ پس از بسته‌بندی‌های ایندربرد استفاده کنید. این مقوا بسیار مقاوم و از عمری طولانی برخوردار است. به‌همین دلیل به‌خوبی از محتویات ارزشمند خود محافظت می‌کند. ایندربرد به جعبه‌های بسته‌بندی شما ظاهری براق می‌دهد که توجه هر بیننده‌ای را به سمت خود جلب می‌کند.

جعبه کارتنی؛ شکوه سادگی و مقاومت

جعبه کارتنی از بازیافت صددرصدی مقوا ساخته شده است. این نوع بسته‌بندی ظاهری بسیار ساده و بدون پیچیدگی دارد. با این وجود جعبه کارتنی در عین سبک‌بودن از مقاومت بالایی نیز برخوردار است. محصولات لوازم خانگی، سبزیجات، مواد غذایی، لوازم یدکی و... در این نوع بسته‌بندی قرار می‌گیرند. هنگام حمل‌ونقل، بسته‌بندی کارتنی از محصول در برابر نفوذ رطوبت و آسیب‌های بیرونی محافظت خواهد کرد. خرید جعبه‌های کارتنی گزینه‌ای مقرون ‌به‌صرفه برای کسانی است که می‌خواهند با هزینه‌ای کمتر، بسته‌بندی‌هایی مقاوم دریافت کنند. قابل بازیافت بودن این مقوا یک دلیل دیگر برای استقبال از جعبه‌های کارتنی است.

هاردباکس؛ ایجاد فضایی لاکچری برای محصولات

می‌خواهید به محصولات باکیفیت خود شکوه و ابهتی ویژه ببخشید؟ بهترین انتخاب برای شما استفاده از هاردباکس است. این جعبه از چندین لایه مقوای ضخیم تولید شده است که سبب ماندگاری و مقاومت بالای آن می‌شود. هاردباکس یکی از بهترین انتخاب‌ها برای بسته‌بندی محصولات صادراتی است. وقتی کالا در این جعبه‌ها قرار می‌گیرد، ارزش آن نزد مشتری دوچندان خواهد شد. گویی که او یکی از بهترین محصولات جهان را خریداری کرده است. هاردباکس می‌تواند تاثیر زیادی بر رضایت مشتری از خرید خود بگذارد.

گلاسه؛ به دنیای بسته‌بندی‌های فانتزی سلام کنید

نظر شما درباره استفاده از یک بسته‌بندی ضد آب و متفاوت چیست؟ صحبت از گلاسه که می‌کنیم، اغلب نوع براق این مقوا در ذهن تداعی می‌شود. با‌این‌حال باید بدانید که مقوای گلاسه مات نیز در بازار وجود دارد. اگر می‌خواهید روی جعبه‌های خود طرح‌ها و تصاویر گرافیکی چاپ کنید؛ مقوا گلاسه یک انتخاب فوق‌العاده برای شما است. جذب جوهر روی این مقواها بسیار قوی است. همچنین بافت نرم و وزن سبک این نوع بسته‌بندی توجه مشتری را به خود جلب خواهد کرد.

ارائه انواع جعبه بسته بندی در شبکه چاپ باکسر

در این مطلب تلاش کردیم به سوال انواع جعبه بسته بندی مقوایی چیست پاسخ دهیم. اگر می‌خواهید با جعبه‌ها نام برند را در ذهن مشتری ماندگار کنید ابتدا باید با یک مجموعه چاپ حرفه‌ای آشنا شوید. در شبکه چاپ باکسر برای ساخت بسته‌بندی‌های مقوایی از بهترین مواد مرغوب استفاده می‌شود. مجموعه ما دارای متخصص‌هایی خلاق و بامهارت است تا جعبه‌های مقوایی اختصاصی را برای برند شما طراحی کنند. با مراجعه به سایت چاپ باکسر اینجا می‌توانید از خدمات بی‌نظیر مجموعه ما بهره‌مند شوید.

لینک کوتاه کپی لینک

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

معاون صندوق بازنشستگی: واریز «وام ازدواج» فرزندان بازنشستگان کشوری