قیمت دلار امروز 31 اردیبهشت 1403 / دلار در کریدور پنجم ماندگار شد


قیمت دلار امروز 31 اردیبهشت 1403 / دلار در کریدور پنجم ماندگار شد

قیمت دلار در بازار امروز مسیر افزایشی روز یکشنبه را برگشت و در نیمه بالایی کانال هفتم از کریدور پنجم معامله شد. بازار ارز امروز در تعادل قرار دارد.

به گزارش تجارت‌نیوز،‌ قیمت دلار امروز در نیمه بالایی کانال هفتم از کریدور پنجم معامله شد و روند عرضه و تقاضا همانند روزهای گذشته در تعادل قرار دارد. معاملات در بازار آزاد ارز در روز دوشنبه هرچند جانی برای کاهش بیشتر ندارد اما روند، افزایشی نیز نیست.

Screenshot 2024-05-20 at 12.16.20 PM

قیمت دلار روز گذشته متاثر از وقوع سانحه برای بالگرد رئیس جمهوری در بازار پشت خطی برای چند ساعتی افزایشی شد و در کریدور ششم قرار گرفت، اما همزمان با بازگشایی معاملات نقدی امروز، قیمت دلار به کریدور پنجم برگشت.

کارشناسان اقتصادی معتقدند بازار ارز و طلا از دسته بازارهایی هستند که درصد انطباق پذیری بالایی با وقایع روز دارند و بازارهای مالی بیشترین تاثیر را از اخبار می‌گیرند. آنها معتقدند تا قبل از انتشار اخبار نوسانات شدیدتر است و بعد از رونمایی و علنی شدن مسائل، رخدادها اثر خود را از دست می‌دهند.

اسکناس و حواله دلار کاهشی شد

گفتنی است قیمت درهم امروز در کانال ۱۶ هزار تومانی بازگشایی شد اما در ادامه معاملات با کاهش ۸۰ تومانی در کانال ۱۵ هزار تومانی قرار گرفت و با رقم ۱۵ هزار و ۹۲۰ تومانی در حال معامله است. تتر با رقم ۵۸ هزار و ۱۵۰ تومانی در حال معامله است.

قیمت پوند انگلیس در کانال ۷۳ هزار و ۵۶۰ تومانی معامله می‌شود و یورو نیز روی رقم ۶۲ هزار و ۹۸۰ تومانی ایستاد.

گفتنی است اسکناس و حواله دلار روز دوشنبه کاهشی است. اسکناس دلار با رقم ۴۴ هزار و ۸۱۱ تومان و حواله دلار با رقم ۴۱ هزار و ۸۴۰ تومان عرضه شد.

گزارش‌های بیشتر را در صفحه طلا و ارز بخوانید.

به اشتراک گذاری

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

قیمت دلار و یورو امروز پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 + جدول