باز هم ماجرای تولید گوشی‌های تقلبی؛ این بار گلکسی A12 سامسونگ!


باز هم ماجرای تولید گوشی‌های تقلبی؛ این بار گلکسی A12 سامسونگ!

پس از گزارش‌های متعدد درباره فروش گوشی نوکیای تقلبی، این بار نوبت به یکی از گوشی‌های پرفروش سامسونگ رسیده است تا مدل تقلبی آن تولید و روانه بازار شود. این روزها اگر به دنبال خرید گوشی‌های ارزان‌قیمت سامسونگ مانند گلکسی A12 هستید، باید بدانید که...

پس از گزارش‌های متعدد درباره فروش گوشی نوکیای تقلبی، این بار نوبت به یکی از گوشی‌های پرفروش سامسونگ رسیده است تا مدل تقلبی آن تولید و روانه بازار شود. این روزها اگر به دنبال خرید گوشی‌های ارزان‌قیمت سامسونگ مانند گلکسی A12 هستید، باید بدانید که برخی شرکت‌های داخلی نسخه بومی این محصولات را تولید و روانه بازار کرده‌اند.

پیش از این گزارش‌هایی درباره ساخت گوشی‌های فیک نوکیا منتشر شده بود که واکنش‌های متفاوتی را در پی داشت. اکنون بر اساس گزارش خبرگزاری پیوست، ظاهراً گوشی‌های ارزان‌قیمت سامسونگ، هدف بعدی سازندگان دستگاه‌های تقلبی است.

رجیستر گوشی تقلبی گلکسی A12 سامسونگ

ساخت گوشی تقلبی گلکسی A12 سامسونگ

در همین رابطه تصاویری توسط رسانه پیوست منتشر شده و یک مدل گوشی گلکسی A12 سامسونگ را نشان می‌دهد که در شبکه همتا رجیستر شده است. نکته جالب نام شرکت سازنده این گوشی است که آتیلا همراه آیهان ذکر شده است.

در این صفحه به طور واضح نوشته شده که این گوشی در داخل ایران مونتاژ شده است. این در حال است که سامسونگ در ایران کارخانه‌ای نداشته و حتی مجوزی بابت تولید گوشی هوشمند به شرکت ایرانی نداده است.

آنچه این موضوع را پیچیده می‌کند این است که در همین صفحه به کاربر اطلاع داده می‌شود که این گوشی در ایران تولید شده است. در همین صفحه اعلام می‌شود شناسه این دستگاه در میان شناسه‌های قانونی برای استفاده در شبکه تلفن همراه است.

این گوشی تقلبی سامسونگ به نام آتیلا همراه آیهان معرفی شده است. شرکتی که این اواخر با تولید گوشی‌های تقلبی نوکیا، اعتراض‌های زیادی را به همراه داشت و سفیر فنلاند در ایران طی نامه‌ای به وزیر صمت خواستار توقف تولید گوشی جعلی با نام نوکیا شد.

در همین رابطه بخوانید:

- تولید نوکیا تقلبی در زرندیه و اعتراض کمپانی فنلاندی HMD [آپدیت: گوشی کی تحریم بود؟]

چند ماه قبل گزارش‌هایی درباره تولید گوشی نوکیا تقلبی در ایران منتشر شد و گفته می‌شد یک شرکت داخلی بدون داشتن هرگونه مجوز از نوکیا یا تأیید این سازنده مشهور فنلاندی، اقدام به تولید گوشی موبایل با برند Nokia می‌کند. چندی پیش مشخص شد نوکیا با تعیین یک نماینده قانونی در ایران، از شرکت متقلب در شعبه نهم بازپرسی دادسرای ناحیه 24 تهران رسماً شکایت کرده است.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

اولین اطلاعات از +Claw 8 AI؛ نسل بعدی کنسول‌های دستی MSI با پردازنده Core Ultra 200 اینتل