پیدا شدن 4 خانم گردشگر جوان در منطقه کول خرسون دزفول


پیدا شدن 4 خانم گردشگر جوان در منطقه کول خرسون دزفول

به گزارش رکنا،مصطفی طحان اظهار کرد: عصر روز شنبه ۲۹ اردیبهشت در پی تماس تلفنی شهروندی با کشیک امدادی دزفول مبنی بر گم شدن 4 گردشگر خانم در منطقه گردشگری کول خرسون بخش شهیون، با توجه به نزدیک...

به گزارش رکنا،مصطفی طحان اظهار کرد: عصر روز شنبه ۲۹ اردیبهشت در پی تماس تلفنی شهروندی با کشیک امدادی دزفول مبنی بر گم شدن 4 گردشگر خانم در منطقه گردشگری کول خرسون بخش شهیون، با توجه به نزدیک شدن به ساعات تاریکی هوا و مخاطرات احتمالی بلافاصله موضوع به مرکز کنترل عملیات استان اعلام و عملیات جستجو به نجاتگران پایگاه امداد و نجات کوهستان شهید عارف کایدخورده ابلاغ شد.

وی افزود: خوشبختانه با توجه به در دسترس بودن تلفن همراه یکی از گردشگران، ضمن تماس تلفنی نجاتگران کوهستان با این گردشگر و پرسش‌های لازم، برخی اقدامات و توصیه‌های ضروری از جمله قرار گرفتن در نقطه ثابت و در دسترس بودن و حفظ شارژ تلفن‌های همراه و ... به این گردشگران گفته شد و به لطف خدا پس از حدود دو ساعت جستجو، نجاتگران موفق شدند به این گردشگران که از مسیر اصلی منحرف و گم شده بودند، دسترسی پیدا کنند و هر چهار نفر که در سلامت کامل به سر می‌بردند به مسیر اصلی منتقل و هدایت شوند.

طحان گفت: به منظور جلوگیری از هر گونه اتفاق ناگوار به علاقمندان گردشگری توصیه اکید می‌شود که از ورود به مناطق کوهستانی بدون کسب اطلاعات کافی و همراه داشتن راهنما خودداری و از اقدامات نسنجیده اجتناب کنند.


پیدا شدن 4 خانم گردشگر جوان در منطقه کول خرسون دزفول

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

جزئیات محدودیت‌های ترافیکی 7 روزه در راه‌های مازندران