محصول جدید OpenAI طنز را تشخیص می‌دهد


محصول جدید OpenAI طنز را تشخیص می‌دهد

ایتنا - این فناوری، در تئوری، می‌تواند به عوامل خودکار خدمات مشتری کمک کند تا طنز را تشخیص دهند. مدل جدید همچنین می‌تواند درچت‌بات چت‌جی‌پی‌تی ادغام شود.


به گزارش The Information، اوپن‌ای‌آی ممکن است روز دوشنبه از یک دستیار هوش مصنوعی چندوجهی جدید رونمایی کند. این فناوری، در تئوری، می‌تواند به عوامل خودکار خدمات مشتری کمک کند تا طنز را تشخیص دهند. مدل جدید همچنین می‌تواند در ربات چت OpenAI ChatGPT ادغام شود.

همچنین به گفته یکی از افراد که با The Information صحبت کرده است، این دستیار مرموز می‌تواند فناوری نمایندگی خودکار خدمات مشتری را که شرکت قبلا ارائه می‌داد را بهبود بخشد.

دستیار هوش مصنوعی که می‌تواند با کاربران صحبت کند و اشیا و تصاویر را تشخیص دهد، می‌تواند بسیاری از ویژگی‌های دیگر را نیز مانند درک بهتر تصویر و صدا و استدلال منطقی‌تر داشته باشد. دستیار از نظر تئوری می‌تواند طیف وسیعی از کارهایی را که امروزه امکان‌پذیر نیست، انجام دهد، مانند معلمی برای دانش‌آموزی که روی یک مقاله یا مسائل ریاضی کار می‌کند، یا به افراد اطلاعاتی درباره محیط اطرافشان بدهد، مانند ترجمه علائم یا توضیح دادن.

البته که مدل جدید چندوجهی هنوز مستعد توهمات هوش مصنوعی است؛ پدیده ای که در آن مدل‌ها پاسخ‌هایی را می‌گویند که هیچ مبنایی در واقعیت ندارند.

این فناوری جدید در نهایت می‌تواند در نسخه عمومی و رایگان ربات چت محبوب OpenAI ChatGPT ادغام شود.
این گزارش بیان می‌کند که این فناوری، مدیر عامل شرکت سم آلتمن را یک قدم به ایجاد دستیار هوش مصنوعی مفیدتر شبیه به سامنتا نزدیک‌تر می‌کند.

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آیا ChatGPT از انسان خلاق‌تر است؟