تست مقاومت جانانه آیپد پرو 2024؛ باریک‌ترین تبلت اپل زیر شکنجه [تماشا کنید]


تست مقاومت جانانه آیپد پرو 2024؛ باریک‌ترین تبلت اپل زیر شکنجه [تماشا کنید]

پس از معرفی آیپد پرو ۲۰۲۴، اکنون نوبت به JerryRigEverything رسیده که به سراغ شکنجه نازک‌ترین تبلت اپل برود. این یوتوبر معروف مقاومت آیپد پرو 2024 را در برابر خم شدن، شعله های آتش و خط و خش اندازه گرفته و در همین رابطه ویدیویی از عملیات شکنجه...

پس از معرفی آیپد پرو ۲۰۲۴، اکنون نوبت به JerryRigEverything رسیده که به سراغ شکنجه نازک‌ترین تبلت اپل برود. این یوتوبر معروف مقاومت آیپد پرو 2024 را در برابر خم شدن، شعله های آتش و خط و خش اندازه گرفته و در همین رابطه ویدیویی از عملیات شکنجه خود منتشر کرده است. جزئیات بیشتر به همراه ویدیوی مربوطه را در شهر سخت افزار بخوانید و ببینید.

آیپد پرو ۲۰۲۴ باریک‌ترین محصول تاریخ اپل محسوب می‌شود و همین امر JerryRigEverything را مجاب کرده تا به سراغ این محصول اپل برود. زک نلسون ویدیویی از دستگاه مذکور منتشر کرده تا مقاومت آن را در برابر خم‌شدن، شعله‌‌های آتش و خط‌وخش به نمایش بگذارد.

JerryRigEverything-1.jpg

در این ویدیو می‌توان مشاهده کرد که آیپد پرو جدید با وجود بدنه‌ بسیار باریک، مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار دارد و به راحتی خم نخواهد شد. زک نلسون رضایت خود را از ساختار مستحکم آیپد پرو M4 ابراز کرده است.

البته با اعمال فشار بیشتر به علت هم‌راستا نبودن نیرو و وجود درگاه شارژ، تبلت جدید اپل خم می‌شود. باید در نظر داشت که با هر میزان فشار، مقداری خمیدگی در بدنه‌ آیپد پرو M4 ایجاد می‌شود، اما خوشبختانه در اکثر شرایط عادی، دستگاه به شکل اولیه‌ی خود باز می‌گردد.

زک برای خم کردن این تبلت مجبور به اعمال فشار بسیار زیادی روی آیپد پرو ۲۰۲۴ شد. در ادامه از شما دعوت می‌شود ویدیوی مربوط به مقاومت آیپد پرو 2024 در برابر خم شدن و شعله‌های آتش را مشاهده کنید:


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم عروسی زن دو شوهره همه را ناراحت کرد ! / کجا داریم می ریم !؟