رئیس جمهور: بیش از 300 واحد راکد تولیدی در استان مازندران احیا شده است


رئیس جمهور: بیش از 300 واحد راکد تولیدی در استان مازندران احیا شده است

رئیس جمهور گفت: ۳۰۰ کارگاه و کارخانه راکد مازندران تاکنون به چرخه تولید بازگشت.

به گزارش راهبرد معاصر، آیت الله سیدابراهیم رئیسی دقایقی قبل در بدو ورود به مازندران در فرودگاه شهدای ساری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز توفیق داریم که در مازندران با مردم و مسؤولان این استان دیدار کنیم، استان مازندران ظرفیت بسیاری دارد که خداوند مرهمت کرد.


وی افزود: ظرفیت کشاورزی، صنعتی، گردشگری، دریا و جنگل ظرفیتهای بی نظیری است که می تواند بستر و زمینه رشد اقتصادی در این استان شمالی باشد.


رئیس جمهور با اعلام اینکه مهمتر از همه ظرفیت نیروی انسانی کارآمد مخلص در این استان است، تصریح کرد: همچنین ظرفیت حوزه علمیه، دانشگاه ها و مراکز علمی در مازندران کم نظیر است و این استان پیشینه خدمت داشته و مفاخر و بزرگانی در این استان داریم که نه تنها در مازندران بلکه در همه استان های کشور و جهان اسلام می درخشند.


رئیسی با اعلام اینکه تاریخ و تمدن مازندران مرهون تمدن و دینداری مردمانی است که پیشتاز بودند، گفت: مازندران از استان هایی که به لحاظ جغرافیایی نزدیک به مرکز بوده و زمینه بسیار برای رشد و پیشرفت دارند.


وی با اشاره به اینکه در در دور اول سفر مصوباتی داشتیم که اقدامات خوبی انجام شد، بیان کرد: در دور دوم نیز اقدامات دور اول را رصد می‌کنیم تا ببینیم چه نتایجی داشته هرچند تاکنون گام های بزرگی بردارشته شد.


رئیس جمهور با بیان اینکه در این استان بیش از ۳۰۰ واحد تولیدی، کارخانجات و کارگاه راکد احیاشده و به چرخۀ تولید بازگشت، گفت: می خواهیم در این دوره با همکاری استاندار، نماینده ولی فقیه در مازندران و دیگر مسؤولان زمینه اشتغال و باز شدن گره هایی در استان فراهم شود./فارس


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

طحان نظیف:عدم احراز صلاحیت به معنای داشتن مشکل فرد نیست