IbisPaint ابزار اختلال در هوش مصنوعی را عرضه می‌کند


IbisPaint ابزار اختلال در هوش مصنوعی را عرضه می‌کند

ایتنا - وقتی کاربر قابلیت AI Disturbance را در IbisPaint فعال می‌کند، تصویری که تولید کرده است تقریبا دانه‌دانه‌تر به نظر می‌رسد.

مبارزه برای محافظت از محتوای هنرمندان در برابر استفاده برای آموزش هوش مصنوعی بدون رضایت آنها ادامه دارد. در این راستا IbisPaint یک ابزار اختلال در هوش مصنوعی را عرضه کرده است که در تولید تصویر با هوش مصنوعی اختلال ایجاد می‌کند.

به گزارش ایتنا و به نقل از انگجت، این ویژگی مقداری نویز به تصاویر اضافه می‌کند، که مانع از تفسیر یا بازتولید درست اثر هنری توسط هوش مصنوعی می‌‌شود. یکی دیگر از قابلیت‌های محبوب آن، با نام Glaze، داده‌ها را مخدوش می‌کند تا از کپی‌برداری جلوگیری شود.

IbisPaint یک اپ محبوب برای کاربران موبایل و تبلت است که، از جمله، دارای بیش از 15000 براش، 21000 متریال و یک قابلیت تثبیت ضربه است. وقتی کاربر قابلیت AI Disturbance را در IbisPaint فعال می‌کند، تصویری که تولید کرده است تقریبا دانه‌دانه‌تر به نظر می‌رسد.


با این حال، هنرمندان می‌توانند سطح موردنظرشان برای اختلال در هوش مصنوعی را تعیین کنند (بر اساس اینکه چقدر مایلند روی کارشان تاثیر بگذارد) و بر اساس آن تنظیم انجام دهند. IbisPaint در اعلامیه خود نشان داده است که هر چه شدت این نویز بیشتر باشد، تصاویر ایجاد شده با هوش مصنوعی کمتر شبیه به اصلی هستند.

کاربران می توانند با کلیک بر روی دکمه برگشت و سپس انتخاب ذخیره اثر هنری به ابزار AI Disturbance دسترسی پیدا کنند. در آن مرحله، گزینه‌ای برای روشن کردن AI Disturbance و تنظیم شدت آن وجود دارد. با این حال، IbisPaint خاطرنشان کرده است که «اثربخشی این اثر مختل‌کننده به نوع هوش مصنوعی و الگوریتم‌های تنظیم دقیق مورد استفاده بستگی دارد. این تضمینی نیست که این ویژگی اثر مختل‌کننده در هر شرایطی کارا باشد».

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

نخستین ربات جراحی که با ام آرآی سازگاری دارد وارد آزمایش انسانی شد