«هر کلاس، یک قفسه کتاب»


به جهت بهره‌مندی هرچه بیشتر کودکان و نوجوانان در مناطق محروم و کم برخوردار استان خراسان شمالی طرح هر کلاس یک قفسه کتاب اجرا شد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گفت : "طرح هر کلاس، یک قفسه کتاب" در مدارس کم برخوردار شهر بجنورد با حضور مسئولین اجرا شد و دو دبستان از نعمت قفسه کتاب و سرگرمی فکری برخوردار شدند.

فرهاد آقا بیگی اظهار داشت: این طرح در قالب تفاهم‌نامه بین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با سازمان امور اجتماعی وزارت کشور در راستای اجرای برنامه‌های سلامت اجتماعی، کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی صورت می‌گیرد.

آقا بیگی با اشاره به طرح «هر کلاس، یک قفسه کتاب» گفت :در این مرحله تا کنون ۶ قفسه و ۵۰۰ جلد کتاب به مدرسه شهید علی نوری و فجر اسلام آباد اهدا شد .

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خرسان شمالی با اشاره به اهمیت کتاب و کتابخوانی در بین دانش آموزان این مدارس این نوید را به آنها داد تا به صورت ویژه مهمان کانون شوند و پای قصه های شیرین مربیان مراکز فرهنگی کانون نشسته و از کتابخانه های مراکز کانون پرورش فکری استان دیدن کنند.

کارشناس مسئول فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان نیز در این مراسم گفت :در این طرح همچنین علاوه بر کتاب، قفسه و بسته های بازی و سرگرمی به مدارس اهدا شده است.
برهمند با بیان اینکه مدارس هدف در این طرح مدرسه شهید نوری و فجر اسلام آباد است گفت :این برنامه با حضور رستمی سرپرست معاونت فرهنگی استانداری ،مدیر کل کانون پرورش فکری ،نمایندگانی از آموزش و پرورش استان، و جمعی از مسئولین افتتاح شد.
وی با اشاره به اهمیت کتاب و کتاب خوانی افزود : یکی از اولویت‌های مهم کانون پرورش فکری در استان توجه به امر کتاب و کتابخوانی در بین کودکان و نوجوانان است.
گفتنی است ؛ برنامه های مختلفی در این مراسم از جمله سرود و مسابقه کتابخوانی اجرا شد و در پایان به دانش آموزان هدایایی اهدا شد .
«هر کلاس، یک قفسه کتاب»
«هر کلاس، یک قفسه کتاب»
«هر کلاس، یک قفسه کتاب»
«هر کلاس، یک قفسه کتاب»
«هر کلاس، یک قفسه کتاب»


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

کانون پرورش فکری سمنان 150 برنامه رصدی نجوم برنامه‌ریزی کرد