شهادت یکی از اعضای حزب‌الله در جنوب لبنان


 شهادت یکی از اعضای حزب‌الله در جنوب لبنان

حزب الله لبنان شهادت یکی از اعضای خود در حمله اسرائیل به جنوب لبنان را تأیید کرده است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، حزب‌الله اعلام کرد که «حسین ابراهیم مکی» از اعضای این جنبش در راه قدس به شهادت رسیده است. ساعاتی پیش از این نیز رژیم صهیونیستی یک خودرو را در جنوب لبنان هدف قرار داد که در جریان آن یک تن شهید شده است.

به گزارش ایرنا، منابع پزشکی لبنان اعلام کردند که این حمله که در شهر «صور» در جنوب لبنان انجام گرفته است و شماری از مردم زخمی شدند.

این نخستین باری نیست که رژیم صهیونیستی برای جبران تلفات سنگین در میدان جنگ با حزب الله لبنان، به مناطق مسکونی و خودروی های شخصی در جنوب لبنان حمله می کند که در جریان آن تاکنون غیرنظامیان زیادی شهید و زخمی شدند.

در ادامه تلفات رژیم صهیونیستی، رسانه‌های این رژیم شامگاه سه‌شنبه اعتراف کردند که از ابتدای جنگ دست کم ۲۴ اسرائیلی در شمال سرزمین‌های اشغالی و با آتش حزب‌الله لبنان کشته شده‌اند.

رسانه ها شب گذشته نیز از شلیک بیش از ۱۰ موشک از خاک لبنان به بلندی‌های اشغالی جولان و اصابت آن به مقر فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی در این منطقه خبر دادند. رسانه های گزارش دادند که آژیرهای خطر در مناطق مختلف بلندی‌های اشغالی جولان به صدا درآمده است.

در همین راستا، رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که چندین موشک از خاک لبنان به سمت بلندی‌های اشغالی جولان شلیک شده است.

شبکه المیادین نیز در این‌ باره گزارش داد که مقاومت اسلامی لبنان در این حمله مقر فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی در پادگان «معالیه» (پایگاه عرعر) واقع در بلندی‌های اشغالی جولان را هدف قرار داده است. همزمان «دانیل هاگاری» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز تأیید کرد که ۱۰ موشک از خاک لبنان به سمت منطقه «هاردوف» در مزار اشغالی «شبعا» پرتاب شده است. این حملات در حالی انجام شده است که حزب‌الله لبنان بعد از ظهر دیروز نیز از شکار یک بالون جاسوسی ارتش رژیم صهیونیستی خبر داده بود.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

عکس/ تیپ خنده دار نقی و ارسطو در 10 سال پیش سوژه شد!