تلاش نافرجام برد پیت در ساکت نگه‌داشتن اَنجلینا جولی


تلاش نافرجام برد پیت در ساکت نگه‌داشتن اَنجلینا جولی

طی هفته‌های گذشته برد پیت در تلاش بوده تا با همسر سابقش در خصوص امضای قرارداد «NDA» جلسات خصوصی داشته باشد، ملاقات‌های او به صورت غافلگیرکننده و بدون هماهنگی و حضور وکلای جولی صورت گرفته است...

طی هفته‌های گذشته برد پیت در تلاش بوده تا با همسر سابقش در خصوص امضای قرارداد «NDA» جلسات خصوصی داشته باشد، ملاقات‌های او به صورت غافلگیرکننده و بدون هماهنگی و حضور وکلای جولی صورت گرفته است که در نهایت با مخالفت همسر سابقش مواجه شده است.

تیم حقوقی انجلینا جولی نیز در پاسخ به اقدامات اخیر برد پیت با ارائه اسنادی به دادگاه از او به دلیل اعمال فشار روانی بر اَنجلینا برای وادار کردن وی به امضای قرار داد «NDA» اعتراض کردند.

همچنین بر اساس اسناد منتشر شده از سوی دادگاه، اَنجلینا در بخشی از اعتراض خود اعلام کرده است که اگر همسر سابقش به شکایت «سهام میراوال» و «فشار روانی» و «رفتار نارسیستانه» خود پایان ندهد به ناچار برای اولین بار دست به افشاگری علیه او خواهد زد و همچنین اسنادی را منتشر خواهد کرد که به وجهه عمومی وی آسیب جدی و دائمی وارد می‌کند، جولی همچنین عنوان کرد که هرگز و تحت هیچ شرایطی حاضر به امضای توافقنامه «NDA» نیست.

وکیل رسمی آنجلینا جولی همچنین در بخشی از مدارک ارائه شده به دادگاه مدعی شد که شکایت برد پیت علیه آنجلینا جولی در خصوص فروش سهام وی از ملک مشترکشان «میراول» که بارها توسط دادگاه رد شده است، فشاری روانی برای تمدید ملاقات‌های خصوصی بیشتر از سوی برد پیت به منظور وادار کردن همسر سابقش به امضای «NDA» است. وی همچنین اعلام کرد که بر اساس تصمیم دادگاه، ادعای برد پیت مبنی بر عدم اطلاع از فروش سهام آنجلینا به یک تاجر روسی کاملا کذب است و او کاملا از این موضوع آگاه بوده که آنجلینا قصد فروش سهام خود را داشته است و برد پیت اولین فردی بود که پیشنهاد خرید سهام «میراول» را از شخص اَنجلینا دریافت کرد اما وی تنها در صورتی حاضر به خرید سهام بود که اَنجلینا قرار داد «NDA» که هیچ ارتباطی به معامله نداشته است را امضا کند!

قرار داد «NDA» چیست؟

پیمان‌نامهٔ عدم افشا، قراردادی حقوقی میان دو فرد است که هردو طرف موافقت می‌کنند تا اسراری که از یکدیگر می‌دانند را افشا نکنند، بسیاری از زوج‌های هالیوود پیش از شروع دوستی و یا ازدواج این قرار داد را امضا می‌کنند، تمامی دوست دخترهای لئوناردو دیکاپریو موظف به امضای این قرار داد هستند، هیو جکمن نیز سال گذشته با پیشنهاد «صد میلیون دلار» به همسر سابقش از او خواست تا این قرار داد را امضا کند.


تلاش نافرجام برد پیت در ساکت نگه‌داشتن اَنجلینا جولی

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

اعتراف مدافع استقلال: قهرمانی دست ما نیست!