اولویت اصلی، تامین تسلیحات برای عملیات ویژه روسیه است


اولویت اصلی، تامین تسلیحات برای عملیات ویژه روسیه است

نامزد پیشنهادی برای تصدی پست وزیر دفاع روسیه، تامین تسلیحات برای نیروهای مسلح روسیه در منطقه عملیات ویژه را از موضوعات دارای اولویت در پست جدید خود دانست.

به گزارش اسپوتنیک، آندری بلوئوسوف، نامزد پیشنهادی برای تصدی پست وزیر دفاع روسیه، تامین تسلیحات برای نیروهای مسلح روسیه در منطقه عملیات ویژه را از موضوعات دارای اولویت در پست جدید خود دانست.
بلوئوسوف در شورای فدراسیون روسیه اظهار داشت: "من، البته، آشنایی با موضوعات وزارت دفاع را آغاز کردم، همه مسائل در آنجا اولویت دارند، هیچ موضوعی ساده نیست».
وی تکید کرد: «عملیات ویژه نظامی دنبال می شود. یقینا همه مسائل مهم کنونی به این موضوع مرتبط است. اول از همه، مسئله مربوط به تجهیز یگان فعال در آنجا و تامین مدرن ترین تجهیزات ویژه نظامی شامل مهمات توپخانه ای، موشک، حفاظت شخصی برای پرسنل نظامی، ارتباطات ویژه، هواپیماهای بدون سرنشین، تجهیزات جنگ الکترونیک و غیره مطرح است."
وی در ادامه افزود: «ریاست کشور، وظیفه تضمین ادغام اقتصاد نیروهای مسلح در اقتصاد کشور را تعیین کرده است که مستلزم افزایش کارآمدی هزینه های نظامی است. باید از نیروهای مسلح اوکراین پیشی گرفت و روش های جدیدی را برای انجام عملیات رزمی ایجاد کرد».
بلوسوف گفت: "دشمن به سرعت روش های گوناگون رزمی را یاد می گیرد. وضعیت مربوط به استفاده از فناوری های جدید به معنای واقعی کلمه هر هفته تغییر می کند. ما نه تنها باید از روش های جدید استفاده کنیم بلکه باید از دشمن جلو بزنیم. لازم است تجربه استفاده از فن آوری های جدید را تعمیم داده و روش های جدید مبارزه را نیز توسعه دهیم."
آندری بلوسوف، نامزد تصدی پست وزیر دفاع روسیه گفت، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه وظیفه تضمین ادغام اقتصاد نیروهای مسلح در اقتصاد کشور را تعیین کرده است که مستلزم افزایش کارآمدی هزینه های نظامی است».
بلوسوف طی سخنرانی در شورای فدراسیون گفت: "ولادیمیر ولادیمیرویچ پوتین، رئیس جمهور روسیه، اعتماد زیادی به من نشان داده است. من می خواهم به دو وظیفه کلیدی که توسط رئیس جمهور پیش روی من قرار داده شده است بپردازم؛ وظیفه اول، تضمین ادغام کامل اقتصاد نیروهای مسلح در اقتصاد عمومی کشور، با در نظر گرفتن رشد عینی هزینه های دفاعی که تاکنون از 6.7 درصد تولید ناخالص داخلی کشور فراتر رفته است، می باشد."
وی تصریح کرد که این وظیفه آسان نیست و اول از همه شامل بهینه سازی هزینه های نظامی است.
نامزد تصدی پست وزیر دفاع روسیه تصریح کرد: "من می خواهم تأکید کنم که بهینه سازی به معنای کاهش گسترده نیست، بلکه در وهله اول به معنای افزایش کارایی است، به طوری که هر روبل پولی که شهروندان ما آن را می پردازند، حداکثر تأثیر را در مورد تامین مواد غذایی، تولید و عرضه تجهیزات و تسلیحات نظامی جدید و تامین کارکنان ارتش به همراه داشته باشد."
به گفته بلوسوف، وظیفه دوم این است که وزارت دفاع تا حد امکان، پذیرای نوآوری شود. این نامزد پست وزیر دفاع گفت: "این نه تنها مربوط به فناوری‌های جدید است، بلکه به آموزش پرسنل و اشکال و روش‌های جدید مدیریت از جمله استفاده از مزایایی که فناوری های دیجیتال مدرن ارائه می کنند، مربوط می شود."
بلوسف در پایان گفت: "در این راستا، من می خواهم تأکید کنم که مزیت امروز ما ذخیره عظیم پرسنل است؛ اینها افرادی هستند که عملیات نظامی ویژه را اجرا می کنند. رئیس جمهور ما بارها در این مورد صحبت کرده است و من قصد دارم از این پتانسیل حداکثر استفاده را ببرم."

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

اتحادیه اروپا: روسیه نباید در جنگ پیروز شود