نحوه خرید بازی های پلی استیشن با گیفت کارت


نحوه خرید بازی های پلی استیشن با گیفت کارتتوسط واحد تبلیغات / اردیبهشت ۲۴, ۱۴۰۳ / 5 دقیقه برای مطالعه کنسول های پلی استیشن یکی از پرکاربرد ترین کنسول های بازی در بین کاربران ایرانی است؛...

نحوه خرید بازی های پلی استیشن با گیفت کارت
توسط / / 5 دقیقه برای مطالعه

کنسول های پلی استیشن یکی از پرکاربرد ترین کنسول های بازی در بین کاربران ایرانی است؛ روزانه میلیون ها نفر از طریق سرویس پلی استیشن بازی می‌کنند؛ چه به صورت آنلاین و چه یک نفره… اما احتمالا بسیاری از شما هنوز وقتی می‌خواهید بازی روی پلی استیشن خود بریزید از روش های هکی و غیرقانونی استفاده می‌کنید؛ اما باور کنید اگر بخواهید ، می‌توانید به راحتی با استفاده از گیفت کارت پلی استیشن بازی ها را روی کنسول خود خریداری و نصب کنید و به صورت قانونی بازی های اورجینال را تجربه کنید.

خرید بازی های پلی استیشن

همانطور که در ابتدا هم گفته شد ، بسیاری از گیمر ها و کاربران پلی استیشن برای بازی کردن روی کنسول های خود از روش های هکی و غیر قانونی استفاده می‌کنند؛ اما عموما این به این دلیل نیست که نمی‌خواهند بازی ها را به صورت اورجینال خریداری کنند ، بلکه با خود این فکر را می‌کنند که خرید بازی های پلی استیشن روی کنسول غیر ممکن است یا تحریم است یا… اما همینجا صبر کنید؛ باید بدانید که فارغ از محدودیت هایی که وجود دارد ، شما به راحتی می‌توانید با استفاده از گیفت کارت پلی استیشن ، بازی های این کنسول را خریداری کنید و از تجربه آن ها به صورت اورجینال لذت ببرید.

گیفت کارت پلی استیشن چیست؟

امروزه گیفت کارت ها یکی از بهترین و کاربردی ترین راه های پرداختی هستند که می‌توانید برای پرداخت در پلتفرم ها و سرویس های مختلف از آن ها استفاده کنید؛ در واقع پلی استیشن هم یکی از همان سرویس هایی است که از گیفت کارت برخوردار است و کاربرانش می‌توانند از این گیفت کارت ها استفاده کنند. گیفت کارت پلی استیشن یک اعتبار دیجیتالی یا به زبان بهتر یک کارت پرداخت دیجیتالی است که در مبالغ مختلفی ارائه می‌شود و شما می‌توانید با استفاده از این کارت ، حساب پلی استیشن خود را شارژ کنید و بازی ها را از طریق آن خریداری کنید.

نحوه خرید بازی های پلی استیشن با گیفت کارت

اما همانطور که گفته ش ، بسیاری از گیمر های این کنسول ها حتی نمی‌دانند که چطور باید بازی ها را به صورت اوریجینال خریداری کنند؛ اگر شما هم هنوز نمی‌دانید که چطور می‌شود بازی های پلی استیشن را خریداری کرد ، ادامه مطلب برای شما است؛ چون در آن به شما نحوه خرید بازی ها با استفاده از گیفت کارت پلی استیشن را آموزش خواهیم داد.

نحوه خرید بازی ها در کنسول های پلی استیشن

قبل از هرچیز باید بدانید که چطور از طریق کنسول های پلی استیشن خود گیفت کارت را فعال کنید و با اعتبار حسابتان بازی های پلی استیشن استور را خریداری کنید تا بتوانید به صورت اوریجینال آن ها را تجربه کنید.

اکانت بسازید یا وارد اکانت خود بشوید

خب، قبل از هر کاری شما باید روی کنسول خود وارد اکنتتان بشوید، برای این کار می‌توانید روی کنسول خود روی پروفایل کلیک کنید و از آن جا اکانت خود را وارد کنید؛ اگر هم اکانت ندارید می‌توانید وارد سایت پلی استیشن شوید و از بخش Creat a New Account یک اکانت جدید پلی استیشن بسازید و بعد آن را در کنسول خود وارد کنید.

مطلب پیشنهادی: سرویس های پلی استیشن پلاس

گیفت کارت خود را ردیم کنید

پس از آن که اکانتتان را وارد کردید ، باید گیفت کارتی که تهیه کردید را روی پلی استیشن و اکانت خود ردیم یا فعال کنید؛ برای ردیم کردن گیفت کارت روی کنسول های پلی استیشن خود وارد منو اصلی کنسول بشوید؛ پس از آن وارد پروفایل خود بشوید و در منوی آن روی اکانت کلیک کنید. وقتی بخش اکانت برای شما باز بشود ، یک منو را در سمت چپ تصویر دارید که در آن باید به دنبال بخش ردیم کد Redeem Code بگردید و روی آن کلیک کنید.

اطلاعات گیفت کارت خود را وارد کنید

وقتی بخش ردیم کد برای شما باز شد؛ شما در یک صفحه جدید هستید؛ که در مزکر آن یک فیلد وجود دارد که باید در آن کد گیفت کارت خود را وارد کنید. برای این کار کد مربوط به گیفت کارت خود را به شکل صحیح در فیلد ردیم وارد کنید و حتما دوباره آن را چک کنید که کد کاملا درست باشد؛ پس از کلیک کردن روی گزینه ردیم ، مبلغ اعتبار گیفت کارت شما به ولت اکانت پلی استیشنتان اضافه می‌شود.

وارد پلی استیشن استور بشوید

پس از ای که گیفت کارت خود را ردیم کردید و اعتبار اکانتتان شارژ شد، برای خرید بازی می‌توانید وارد پلی استیشن استور بشوید که در منو اصلی کنسول شما است. پس از این که وارد PS Store شدید ، در منو می‌توانید بازی یا بازی های مورد نظرتان را سرچ کنید یا در منوی اصلی به دنبال بازی بگردید؛ برای خرید بازی هم روی بازی مورد نظر کلیک کنید تا پروفایل و تب آن برایتان باز بشود و بعد از آن روی گزینه Ad to Cart کلیک کنید.

وقتی بازی به سبد خرید شما اضافه شد ، روی گزینه Payment method یا همان روش پرداخت کلیک کنید و آن را روی گزینه Your Wallet بگذارید تا مبلغ لازم برای خرید بازی از ولت اکانت کسر بشود. پس از آن به پروفایل بازی برگردید و روی Confirm Purchase کلیک کنید تا بازی با موفقیت خریداری شود و روی لایبرری پلی استیشن شما اضافه بشود.

گیفت کارت پلی استیشن از کجا بخریم؟

خب ؛ تا اینجا امیدوارم متوجه شده باشید که اصلا خرید بازی های اورجینال از پلی استیشن استور کار غیر ممکن یا سخت یا محدود یا… نیست؛ شما می‌توانید با استفاده از گیفت کارت پلی استیشن به راحتی بازی ها را روی کنسول خود خریداری کنید و از تجربه آن ها لذت ببرید و این روند، همانطور که قبل تر مطالعه کردید اصلا قرار نیست سخت و پیچیده باشد؛ اما شاید هنوز برایتان سوال باشد که گیفت کارت پلی استیشن را از کجا بخرید؟ شما می‌توانید برای خرید گیفت کارت پلی استیشن از خدمات جیب استور استفاده کنید.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

محققان چینی موفق به ساخت تراشه‌ با قابلیت تقلید از سیستم بینایی انسان شدند