دوبار مرگ یک مراکشی در 24 ساعت!


دوبار مرگ یک مراکشی در 24 ساعت!

ایتنا - حوادث بازگشت از مردگان پس از اعلام مرگ در سراسر جهان تکرار می‌شود. این سومین مورد تنها در استان های ستات و برچید در مراکش است، پس از آنکه دو زن زودتر از مرگ بازگشتند.


مردی در مراکشی پس از انتقال جسدش به اتاق ریکاوری، از مرگ بازگشت. اما پس از ۲۴ ساعت دوباره جان خود را از دست داد و به نظر می‌رسید که عمر کوتاهی داشته است. اما زندگی کرد.

به گزارش سایت هسپرس، این مرد روز جمعه پس از گذراندن نزدیک به 24 ساعت در اتاق ریکاوری بیمارستان حسن دوم عازم محل اقامتش شد.

۲۴ ساعت
به گزارش هسپرس، ۲۴ ساعت قبل از مرگ، متوفی دچار یک مشکل سلامتی ناگهانی شد، بنابراین خانواده‌اش او را به بیمارستانی در کازابلانکا در نزدیکی ستات منتقل کردند.

منابع نزدیک به خانواده متوفی تایید کردند که خانواده این فرد در نزدیکی محل سکونت وی در شهر ستات چادر تسلیت برپا کردند و از میهمانان عزادار پذیرایی می‌کردند. اما ناگهان میهمانان و خانواده متوفی مشاهده کردند که جسد شروع به حرکت کرد و سعی کرد از تابوت خارج شود.

اعضای خانواده به سرعت مرد را به بخش ریکاوری منتقل کردند و او 24 ساعت در آنجا ماند و پس از آن برای دومین بار از زندگی تا مرگ بازگشت.

حوادث بازگشت از مردگان پس از اعلام مرگ در سراسر جهان تکرار می شود. این سومین مورد تنها در استان های ستات و برچید در مراکش است، پس از آنکه دو زن زودتر از مرگ بازگشتند.

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

بازداشت کلاهبردار 2 میلیون و 500 هزار دلاری