پیوستن کاپیتان تیم ملی به استقلال 100 درصد منتفی شد


پیوستن کاپیتان تیم ملی به استقلال 100 درصد منتفی شد

خبرورزشی: باشگاه استقلال باید قید جذب علیرضا جهانبخش کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران را بزند. باشگاه فاینورد به تازگی اعلام کرده است در پایان فصل قرارداد علیرضا جهانبخش را تمدید نخواهد کرد. از آنجایی که این بازیکن در لیست خرید جواد نکونام قرار...

پیوستن کاپیتان تیم ملی به استقلال 100 درصد منتفی شد
خبرورزشی: باشگاه استقلال باید قید جذب علیرضا جهانبخش کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران را بزند.
باشگاه فاینورد به تازگی اعلام کرده است در پایان فصل قرارداد علیرضا جهانبخش را تمدید نخواهد کرد. از آنجایی که این بازیکن در لیست خرید جواد نکونام قرار دارد و باشگاه استقلال به زیر پوشش هلدینگ خلیج فارس رفته است، خیلی ها پیش بینی کرده اند آبی ها در پایان فصل جاری موفق به جذب این بازیکن خواهند شد.
بعد از اینکه امیر هاشمی مقدم مدیر برنامه های علیرضا اعلام کرد: جهانبخش تمایلی به بازگشت به لیگ برتر ندارد این بازیکن هم امروز در مصاحبه با یکی از رسانه های خارجی اعلام کرد: در تلاش برای بازی در سری آ یا بوندس لیگا است. با این حساب باید گفت کاپیتان تیم ملی سال آینده در آلمان یا ایتالیا بازی خواهد کرد و بازگشت او به لیگ برتر ایران و استقلال غیر ممکن است.
جواد نکونام سرمربی تیم استقلال بارها و بارها تاکید کرده است استقلال تیم بزرگی است و باید برای موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا بازیکن بزرگ جذب کند.
لینک کوتاه کپی لینک

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

درخواست الهلال و النصر: داور خارجی بیاورید!