ست شلوار پارچه ­ای با کتونی [5 استایل خاص پسند +نکات]


ست کردن فاکتورهای متعدد لباس یک استایل کلی را برای شما رقم می ­زند که زبان ظاهر شما خواهد بود. به همین دلیل بسیار اهمیت دارد که هر آیتمی از لباس ­ها و کفش ­هایتان را چگونه و با چه چیزی ست کنید؟! چرا که صنعت مد و پوشاک روز ­به ­روز در حال پیشرفت و ترقی است و دیگر کم­تر کسی را می ­توان یافت که بدون فکر لباس بپوشد.

یکی از جدید­ترین موارد صنعت مد که بسیار مورد استقبال قرار گرفته است، پوشیدن شلوار پارچه ­ای با کتونی می ­باشد که در عین ترکیب دو فاکتور متضاد، راحتی و زیبایی فوق­ العاده چشم­گیری را به دنبال دارد. شاید در گذشته ست شلوار پارچه ­ای با کتونی، حرکت چندان معقولانه ­ای محسوب نمی­ شده است، اما هم­ اکنون شلوار پارچه ­ای با کتونی سفید، یکی از بهترین انتخاب­ هایی است که می ­توانید برای تکمیل استایل خود داشته باشید.

نکته قابل توجه اینجاست که در ست کردن شلوار پارچه ­ای با کتونی باید به چه مواردی توجه داشت و اینکه رنگ و نوع شلوار باید به چه صورت باشد یا چه کتونی­ هایی برای این ست مناسب هستند؟ اگر شما هم به دنبال پاسخ این سوالات هستید و می ­خواهید استایل ­های شیک و جذابی داشته باشید که از دور هم اصالت و خاص بودن شما را بازگو می ­کنند، در ادامه همراه ما باشید تا ست شلوار پارچه ­ای با کتونی را به طور کامل مورد نقد و بررسی قرار دهیم.

انواع ست­ های شلوار پارچه ­ای با کتونی

پیش از هر چیزی لازم است ذکر کنیم که ست شلوار پارچه ­ای با کتونی سفید، بیش از سایر رنگ­ های کتونی طرفدار دارد. البته که شما مختارید شلوار خود را با هر رنگی از کفش که تمایل دارید، ست کنید؛ اما اگر به دنبال یک استایل درست و منطقی هستید که از نظر عام مردم مورد قبول باشد، کتونی سفید برای شما پیشنهاد بهتری است؛ چرا که کفش سفید، به گونه­ ای حالت کلاسیک و رسمی بودن را القا می ­کند و همین مورد در موجه شدن ترکیب یک شلوار رسمی با یک کفش اسپرت، نقش به سزایی را ایفا می­کند.

در ادامه انواع ست ­های شلوار پارچه ­ای با کتونی زیر را توضیح می دهیم:

  • ست شلوار جاگر با کتونی
  • ست شلوار پارچه­ ای مام فیت و مام استایل با کتونی
  • ست شلوار برمودا با کتونی
  • ست شلوار پارچه ای راسته با کتونی
  • ست شلوار پارچه ­ای نیم بگ، واید و بگ با کتونی

ست شلوار جاگر با کتونی

یکی از جدیدترین طرح­ های شلوار زنانه و مردانه، شلوار جاگر است که به عنوان یک شلوار پارچه ­ای راحتی مناسب برای مهمانی ­ها و ورزش شناخته می ­شود. این نوع شلوار معمولا از جنس پارچه ­ای تولید می ­شود و به سبب مدل راحتی آن، استایل کردنش با کتونی، ترکیب زیبایی را به وجود می ­آورد. این شلوار در رنگ­ های مختلفی چون مشکی، آبی، سبز، سرمه­ای، طوسی و… به فروش می ­رسد. از آن­جایی که مدل این شلوار حالت اسپرت دارد و به گونه ­ای راحت است، می­ توان آن را با هر کتونی ست کرد؛ اما مناسب ­ترین نوع کتونی برای ست کردن با شلوار جاگر، کتونی­ های ساده و سفید است.

ست شلوار پارچه ­ای با کتونی [5 استایل خاص پسند +نکات]

ست شلوار پارچه­ ای مام فیت و مام استایل با کتونی

چند وقتی است که شلوارهای مام فیت و مام استایل، جزء ترندهای روز بازار شناخته می­ شوند و تقریبا تمام جوانان و نوجوانان، حداقل یک شلوار از این مدل در کشوی لباس ­های خود دارند. این شلوارها در ابتدا با جنس جین وارد بازار شدند و در ادامه به سبب استقبال خوب افراد از شلوار مام فیت، جنس­ های دیگری از این شلوار نیز وارد بازار شدند. جنس پارچه ­ای یکی از محبوب­ ترین انواع در میان سایر جنس ­های شلوار مام استایل است؛ چرا که مام استایل پارچه­ ای افزون بر حالت اسپرت، حالت رسمی هم دارد و به جذابیت استایل شما می­ افزاید. استایل کردن این شلوار با کتونی، یک ترکیب عالی را برای شما به ارمغان می ­آورد. از آن­جایی که شلوار پارچه­ ای مام استایل عمدتا در رنگ­ های تیره تولید می­ شود، بهتر است آن را با کتونی­ های روشن و ساده استایل کنید.

ست شلوار پارچه ­ای با کتونی [5 استایل خاص پسند +نکات]

ست شلوار برمودا با کتونی

با مد شدن شلوارهای گشاد و راحت، مدل جدیدی موسوم به شلوار برمودا تولید شد که حالت دمپا گشاد دارد و قد نود است. این شلوار جنس پارچه­ ای دارد و در نواع رنگ­ های تیره و روشن قابل خرید است. با توجه به اینکه شلوار برمودا یک نوع شلوار راحتی به شمار می­ آید، بهتر است آن را با کتونی ست کنید. کتونی شما می ­تواند رنگ ­های متنوعی داشته باشد اما باز هم پیشنهاد ما به شما رنگ سفید است.

ست شلوار پارچه ­ای با کتونی [5 استایل خاص پسند +نکات]

ست شلوار پارچه ای راسته با کتونی

ست شلوار پارچه ­ای با کتونی سفید، در مورد شلوار راسته جذابیت شگفت ­انگیزی دارد؛ چرا که از گذشته تا کنون شلوار پارچه ­ای راسته همیشه طرفدار داشته است و هیچ­گاه از مد نیفتاده است. ترند جدید ست کردن شلوار پارچه ­ای راسته با کتونی ­های کاملا ساده و مینیمال، ظاهر مطلوبی را به وجود می ­آورد. از آنجایی که شلوار پارچه ­ای راسته تقریبا حالت رسمی دارد، بهتر است آن را با کتونی ­هایی ست کنید که ساده هستند. مانند تمام موارد قبل، به شما پیشنهاد می کنیم که رنگ سفید را برای ست کردن با شلوار پارچه­ ای انتخاب کنید؛ چرا که رنگ ­های خاص و مدل ­های غیر ساده برای حالت رسمی شلوار پارچه ­ای راسته اصلا مناسب نیستند.

ست شلوار پارچه ­ای با کتونی [5 استایل خاص پسند +نکات]

ست شلوار پارچه ­ای نیم بگ، واید و بگ با کتونی

شلوارهای نیم بگ، واید و بگ، در دو سه سال اخیر بسیار ترند شده­ اند. این شلوارها در ابتدا از جنس جین و لی بودند، اما در حال حاضر در انواع جنس ­ها اعم از پارچه ­ای نیز تولید می ­شوند؛ اما پارچه ­ای بودن این شلوارها به معنای رسمی شدن تیپ شما نیست و می ­توانید شلوارهای پارچه ­ای حالت بگ را با کتونی ست کنید. اتفاقا پوشیدن این شلوارها با کفش ­های مجلسی و پاشنه ­دار، به اندازه کتونی مرسوم و پرطرفدار نیست.

ست شلوار پارچه ­ای با کتونی برای بانوان و آقایان

در عصر حاضر، دیگر تفاوت خاصی میان ساده­ ترین فاکتورهای استایل میان زن و مرد وجود ندارد. به عنوان مثال ست شلوار پارچه ­ای با کتونی سفید، یک ترکیب ساده و پرطرفدار است که هر دو جنسیت زن و مرد می­ توانند در استایل خود از آن بهره ببرند. چه بسا که در حال حاضر یکی از ترندترین استایل­ های کژوال مردانه، ست شلوار پارچه ­ای مام با کتونی سفید و یک تیشرت ساده است که جلوه فوق­ العاده شیکی را به دنبال می ­آورد.

فاکتورهای موثر در ست شلوار پارچه­ ای با کتونی

طبق تمام تعاریفی که تا کنون ارائه شد، ست شلوار پارچه­ ای با کتونی سفید، یک ترکیب بی ­نظیر برای استایل شماست، اما می ­توانید شلوار پارچه ­ای را با کتونی های رنگی دیگری هم ست کنید و به صورت کلی محدودیتی در استایل شما وجود ندارد.

لازم است که انتخاب­های خود را بر اساس فاکتورهای زیر انجام دهید:

  • طرح شلوار
  • رنگ شلوار
  • رنگ کتونی
  • مدل کتونی

در ادامه هر مورد را توضیح می دهیم.

طرح شلوار

می­توانید افزون بر طرح ساده شلوار پارچه­ای، طرح­های متنوع دیگری اعم از راه راه و چهارخانه را برای استایل کردن شلوار با کتونی انتخاب کنید. توجه داشته باشید که طرح شلوار پارچه­ای شما باید حتما از سبک اسپرت و ساده پشتیبانی کند تا ترکیب آن با کتونی، متناسب به نظر برسد.

رنگ شلوار

دقت داشته باشید که رنگ شلوار پارچه­ای در کتونی انتخابی شما اهمیت بسیار زیادی دارد. به طور مثال اگر کتونی شما سبز است، شلوار پارچه­ای سرمه­ای نمی­تواند ترکیب درستی را به دنبال داشته باشد. برای انتخاب رنگ شلوار، خوب است رنگ­هایی مانند طوسی، بژ، خاکی، مشکی، سرمه­ای، قهوه­ای و.. را با کتونی سفید امتحان کنید.

رنگ کتونی

رنگ کفش شما در ست شلوار پارچه­ای با کتونی، از درجه اهمیت بالایی برخوردار است. همان­طور که بارها اشاره کردیم، بهترین انتخاب برای رنگ کتونی، رنگ سفید است. اما اگر استایل شما رنگ­های خاصی را در بطن خود دارد، می­توانید رنگ مورد نظر خود را برای کفش انتخاب کنید.

مدل کتونی

طبق تمام آن­چه که گفته شد، بهتر است مدل کتونی انتخابی شما ساده باشد. مدل­های پر زرق و برق و خاص، نمی­توانند گزینه خوبی برای ست کردن با شلوار پارچه­ای باشند.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران در سانحه سقوط بالگرد جان باخت