واژگونی خودروی سواری پیکان وانت در بزرگراه آزادگان


واژگونی خودروی سواری پیکان وانت در بزرگراه آزادگان

به گزارش رکنا، ساعت 20:25 شب گذشته در پی حادثه واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پیکان وانت در بزرگراه آزادگان شرق به غرب، علی آباد قاجار، شهروندان با سامانه 125 تماس گرفتند و وقوع این حادثه را...

به گزارش رکنا، ساعت 20:25 شب گذشته در پی حادثه واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پیکان وانت در بزرگراه آزادگان شرق به غرب، علی آباد قاجار، شهروندان با سامانه 125 تماس گرفتند و وقوع این حادثه را اطلاع رسانی کردند که ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی درنگ آتش نشانان ایستگاه 35 را به همراه نجات 6 به محل حادثه اعزام کرد.

افراسیاب خیردست فرمانده آتش نشانان در این باره گفت: یک دستگاه خودروی سواری پیکان وانت به علت نامعلوم از مسیر اصلی خود خارج و به حالت واژگون بر روی سقف قرار گرفته بود.

وی ادامه داد: سرنشین خودرو که یک مرد 40 ساله بود از ناحیه سر، صورت و گردن دچار آسیب شده و قبل از رسیدن نیروهای آتش نشانی توسط عوامل انتظامی از داخل اتاقک خودرو خارج شده بود.

این فرمانده آتش نشانی تصریح کرد: آتش نشانان با چیدمان علائم راهنمایی و رانندگی در طول مسیر و همچنین قطع جریان برق و رفع نشت سوخت از خودرو، ایمن سازی اولیه را انجام دادند.

وی افزود: نیروهای آتش نشانی با همکاری عوامل راهنمایی و رانندگی، این وسیله نقلیه را به حالت اولیه باز گردانده و پس از ایمن سازی کامل محل حادثه، خودرو را به حاشیه امن آزاد راه انتقال دادند و سپس سطح خیابان را از بقایای به جا مانده از این تصادف پاکسازی کردند.

گفتنی است: علت وقوع این حادثه توسط کارشناسان پلیس راهور در حال بررسی است

واژگونی خودروی سواری پیکان وانت در بزرگراه آزادگان


واژگونی خودروی سواری پیکان وانت در بزرگراه آزادگان

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


فیلم| ویدئویی باورنکردنی از یک سگِ پیانیست!