تماس رئیس رئال مادرید با امباپه؛ خوشحال می‌شدم اگر...


تماس رئیس رئال مادرید با امباپه؛ خوشحال می‌شدم اگر...

رئیس باشگاه رئال‌مادرید پس از شکست پاری‌سن‌ژرمن با ستاره آینده خود تماس گرفت.

به نظر می‌رسد فلورنتینو پرس کمتر از دو ماه تا رسیدن به هدفی که به مدت یک دهه در سر داشت، فاصله دارد. کیلیان امباپه در ۱۳ سالگی در والدبباس مورد آزمایش قرار گرفت و حالا در ۲۵ سالگی به رئال مادرید خواهد رفت.

دو سال پیش، پس از سومین باری که امباپه رئال مادرید را رد کرد، پرس در پخش زنده تلویزیونی اعلام کرد که بازیکنی که این تصمیم را گرفته «امباپه من نیست». با این حال به نظر می‌رسد که روابط بهبود یافته و امباپه تنها چند هفته تا امضای قرارداد با رئال مادرید فاصله دارد.

پس از حذف پاری‌سن‌ژرمن به دست دورتموند، آن فینال رویایی بین سپیدپوشان و امباپه شکل نگرفت و وبسایت دیفنسا سنترال گزارش می‌دهد که پرس بعد از بازی با امباپه تماس گرفت و به او گفت: «امیدوارم بتوانیم در ومبلی باشیم، خوشحال می‌شدم اگر مقابل شما بازی می‌کردیم» و در عین حال به خاطر شکست پی‌اس‌جی ابراز تاسف کرد.

تماس رئیس رئال مادرید با امباپه؛ خوشحال می‌شدم اگر...

ظاهرا این دو نفر بعد از بهبود روابط به طور مرتب با یکدیگر در تماس هستند. هنوز مشخص نیست که خبر پیوستن امباپه به لوس بلانکوس چه زمانی اعلام می‌شود اگرچه ظاهرا رختکن رئال مادرید مشتاق است که این خبر را به تعویق بیاندازند تا قهرمان لیگ قهرمانان مشخص شود.



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

کم لطفی عجیب مورینیو به رونالدو !