درخشش یکی از شرکت‌های عضو پارک علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی


درخشش یکی از شرکت‌های عضو پارک علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی

فیلم بلند داستانی «اقیانوس پشت پنجره» از تولیدات شرکت پارک علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی موفق به دریافت جایزه از سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان لکنو هند شد.به گزارش سینا از روابط عمومی پارک علوم و فناوری‌های نرم و...

فیلم بلند داستانی «اقیانوس پشت پنجره» از تولیدات شرکت پارک علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی موفق به دریافت جایزه از سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان لکنو هند شد.

به گزارش سینا از روابط عمومی پارک علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی،فیلم بلند داستانی «اقیانوس پشت پنجره» از تولیدات شرکت پیام رسان فرامرزی محصولات کیفی، موفق به دریافت جایزه از سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان لکنو هند شد.

این فیلم به کارگردانی بابک نبی‌زاده و تهیه‌کنندگی سیدجلال چاوشیان در بخش رقابتی فیلم‌های بلند، تندیس طلایی و جایزه نقدی بهترین فیلم بلند داستانی را دریافت کرد.

فیلم سینمایی «اقیانوس پشت پنجره» از تولیدات سال ۱۳۹۸ است که با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تولید شده و داستان کودکان بومی و نیازمند جزیره ای زیبا و کوچک را روایت می کند که می خواهند با کارناوالی که تدارک دیده اند، با موسیقی سنتی و رقص و نمایش‌های آیینی، جزیره خود را به توریست‌های خارجی معرفی کنند و از این طریق درآمدی داشته باشند.

جایزه بهترین فیلم کودک و نوجوان جشنواره کودک و نوجوان اصفهان (۱۳۹۸)، جایزه صلح جهانی کنوانسیون حقوق بشر(۲۰۲۰)، جایزه هیات داوران یونیسف از جشنواره کوک اصفهان (۲۰۲۰)، جایزه بهترین فیلم کودک جشنواره سانفرانسیسکو (۲۰۲۰)، بهترین فیلم کودک و نوجوان زیروپلاس روسیه (۲۰۲۱)، جایزه بهترین فیلم کودک کینولاب لهستان (۲۰۲۲) از جمله جوایزی است که این فیلم کسب کرده است.

جشنواره بین‌المللی کودکان لکنو هند یکی از پرمخاطب‌ترین جشنواره‌های بین‌المللی فیلم‌های کودکان در هند است که در هر دوره میزبان بیش از ده‌ها هزار کودک از مراکز و مهدکودک‌های مختلف ایالت اوتار پرادش هندوستان می‌شود.

هدف از برگزاری این جشنواره در این سطح و با حضور بچه‌ها فراهم‌آوردن بستری مشترک برای تهیه‌کنندگان و سازندگان فیلم‌های کودک است تا دیدگاه‌های خود را برای رشد و بالابردن مناسب ظرفیت‌های کودکان از طریق تماشای فیلم‌های آموزشی معنادار بیان کنند و نیز برای ترویج و اشاعه دوستی و همکاری بین مردم جهان گام بردارند.

در این جشنواره فیلم‌هایی به رقابت می پردازند که موضوعاتی چون وحدت یا صلح جهانی را محور اصلی فیلمنامه های خود قرار داده اند. آثاری که راهکارهایی برای کودکان و نوجوانان و رسیدن به امنیت و آینده ای مطمئن برای الهام بخشیدن به نسل‌های مختلف ارایه می دهند. فیلم‌هایی که تنها به بازار فروش و سرگرم کردن کودکان نمی اندیشند و با دیدگاهی جهانی، به ارزش های اخلاقی و تاثیرگذار بر آینده کودکان و نوجوانان نیز توجه دارند.



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

گام بلند دانشمندان چینی برای جاودانگی