کدام اتاق هتل پانوراما کیش را انتخاب کنیم؟


کدام اتاق هتل پانوراما کیش را انتخاب کنیم؟

هتل پانوراما کیش یکی از هتل های پنج ستاره این جزیره به حساب می‌آید که با 267 باب واحد اقامتی میزبان مردم از سراسر ایران است.

هتل پانوراما کیش یکی از هتل های پنج ستاره این جزیره به حساب می‌آید که با 267 باب واحد اقامتی میزبان مردم از سراسر ایران است.

با سفر به جزیره کیش، قطعا هتل‌های زیادی برای انتخاب و رزرو اتاق وجود دارند. هتل پانوراما کیش یکی از آن هتل‌های پنج ستاره این جزیره به‌حساب می‌آید که با 267 باب واحد اقامتی میزبان مردم از سراسر ایران است. آیا تاکنون به این فکر افتادید که کدام اتاق یک هتل را رزرو کنید؟ با وجود این همه اتاق در هتل پانوراما جزیره کیش کدام یک برای اقامت شما و همسفرانتان مناسب‌تر است؟ در این مطلب همراه ما باشید تا به جواب مناسبی برای سوالات خود برسید.

هتل پانوراما کیش را بیش‌تر بشناسید!

هتل پانوراما یکی از هتل‌های پنج ستاره جزیره کیش است که در 15 طبقه و در سال 1398 افتتاح شد. زمان زیادی از افتتاح این هتل نمی‌گذرد؛ ولی مسافران زیادی هتل پانوراما کیش را برای اقامت در این جزیره رزرو می‌کنند. یکی از مزیت‌های اقامت در این هتل، ابعاد بزرگ اتاق‌ها و سوئیت‌های آن است. به‌گونه‌ای که اتاق‌هایی با ابعاد 45 مترمربع و سوئیت‌هایی با ابعاد 70 مترمربع دارد.

این هتل در بلوار رودکی و مقابل برج دیپلمات قرار گرفته، به همین دلیل با اقامت در این هتل می‌توانید به بهترین جاهای دیدنی کیش و مهم‌ترین مراکز خرید آن خیلی راحت دسترسی داشته باشید.

کدام اتاق هتل پانوراما کیش را انتخاب کنیم؟

هتل پانوراما کیش چه اتاق‌هایی دارد؟

این هتل در 15 طبقه ساخته و 267 اتاق دارد. اتاق‌های متنوعی در هتل پانوراما کیش برای رزرو هستند که شما باید بر اساس تعداد مسافران، نوع تخت و عوامل دیگری که در ادامه توضیح می‌دهیم، اتاق مناسب خود را رزرو کنید. در هر یک از این اتاق‌ها به‌روزترین تجهیزات صنعت هتلداری نیز موجود است. تلفن، مبلمان، میز تحریر، یخچال، چای ساز، مینی بار، سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی و تهویه مطبوع جزء امکانات این هتل هستند.

اتاق دو تخته دبل

در اتاق دو تخته دبل هتل پانوراما، یک تخت دو نفره وجود دارد. این اتاق برای زوج‌ها و سفرهای دوستانه یا خانوادگی که افراد می‌توانند روی یک تخت بخوابند، گزینه مناسبی است. حتی برای یک سفر تک نفره هم می‌توانید این اتاق را رزرو کنید.

اتاق دو تخته تویین

اگر شما هم با یکی از دوستان یا همکارانتان سفر کردید که نمی‌توانید روی یک تخت بخوابید، پس اتاق دو تخته تویین هتل پانوراما کیش را رزرو کنید. این اتاق در دسته اتاق‌های دو تخته قرار می‌گیرد، با این تفاوت که دو تخت یک نفره در اتاق دو تخته تویین هتل پانوراما کیش وجود دارد.

اتاق سه تخته

در اتاق‌های سه تخته هتل پانوراما کیش، یک تخت سینگل و یک تخت دبل وجود دارد. برای آن دسته از مسافرانی که به سفر خانوادگی می‌روند، رزرو اتاق سه تخته هتل پانوراما در جزیره کیش را پیشنهاد می‌کنیم.

اتاق کانکت چهار تخته

اگر شما هم در حال برنامه‌ریزی برای یک سفر خانوادگی تا ظرفیت چهار نفر هستید، می‌توانید این اتاق‌های کانکت چهار تخته را در هتل پانوراما رزرو کنید. تفاوت اتاق‌های کانکت با اتاق‌های معمولی در ساختار داخلی آن‌ها است. در واقع دو اتاق با امکانات یکسان در این واحد اقامتی قرار دارند که از طریق یک راهرو به هم وصل می‌شوند.

اتاق‌های لوکس پانوراما

مانند هر مجموعه اقامتی لوکس دیگری، هتل پانوراما کیش نیز اتاق‌هایی مخصوص به خود دارد که آن را به‌عنوان اتاق‌های لوکس پانوراما می‌شناسند. در این هتل، اتاق‌های لوکس در انواع اتاق‌های دو تخته دبل لوکس پانوراما، سه تخته لوکس پانوراما و کانکت چهار تخته لوکس قابل رزرو هستند.

کدام اتاق هتل پانوراما کیش را انتخاب کنیم؟

چگونه اتاقی مناسب در هتل پانوراما کیش انتخاب کنم؟

موقعیت مکانی اتاق‌ها: ساختمان هتل پانوراما در 15 طبقه طراحی شده و مسافران می‌توانند با آسانسور رفت‌وآمد کنند. اما برای بعضی افراد تحمل سر و صدای طبقات بالایی کمی سخت است، پس باید اتاقی در طبقات آخر را رزرو کنید. همچنین بعضی خانواده‌ها تمایل دارند دسترسی راحت‌تری به لابی هتل یا بخش خاصی از هتل پانوراما کیش داشته باشند، به همین دلیل رزرو اتاق در طبقات پایین‌تر را پیشنهاد می‌دهیم.

ظرفیت اتاق‌ها: بعضی اتاق‌های هتل پانوراما ظرفیت یک نفر اضافی یا دو نفر اضافی دارند. همچنین ممکن است در بعضی اتاق‌ها، قابلیت اضافه کردن افراد را نداشته باشید. از طرفی هنگام رزرو اتاق هتل پانوراما کیش در سایت علی بابا می‌توانید ظرفیت هر اتاق را با دقت ببینید.

اندازه اتاق‌ها: اندازه اتاق‌ها، چگونگی چیدمان تختخواب‌ها و امکانات اتاق از ویژگی‌های دیگری هستند که باید هنگام رزرو اتاق در این هتل در نظر بگیرید. هتل پانوراما اتاق‌های زیادی دارد که شاید انتخاب یک اتاق مناسب را برای شما سخت کند؛ ولی اگر مهم‌ترین نکات انتخاب اتاقی مناسب را در نظر بگیرید، قطعا این کار آسان خواهد شد.

کدام اتاق هتل پانوراما کیش را انتخاب کنیم؟

رزرو بهترین اتاق هتل پانوراما کیش

اکنون که با اتاق‌های هتل پانوراما کیش و معیارهایی که باید برای انتخاب یک اتاق در این هتل در نظر بگیرید، آشنا شدید. با توجه به جمعیت زیادی از مسافران در جزیره کیش، بهتر است رزرو اتاق در هتل پانوراما را پیش از سفر به کیش و به‌صورت اینترنتی انجام دهید. فرقی ندارید که در کدام فصل از سال سفر می‌کنید؛ زیرا این جزیره در هر زمانی شلوغ است و از چند روز قبل ظرفیت هتل‌ها تکمیل می‌شوند.

پس از چند روز قبل سفر به سایت اینترنتی علی بابا مراجعه و بهترین اتاق هتل پانوراما کیش را رزرو کنید. شما می‌توانید خرید بلیط هواپیما به جزیره کیش را نیز از همین سایت انجام دهید. بهترین اتاق را با توجه به ویژگی‌هایی که در همین مطلب توضیح دادیم، انتخاب کنید.



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

پلمب 52 واحد اقامتی متخلف در خراسان رضوی