ترافیک پرحجم و روان تهران امروز 18 اردیبهشت 1403


ترافیک پرحجم و روان تهران امروز 18 اردیبهشت 1403

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت:بزرگراه‌های همت، آبشناسان، زین الدین، نواب، حکیم، بابایی، چمران پر تردد هستند.

ترافیک پرحجم و روان تهران امروز 18 اردیبهشت 1403

به گزارش راهبرد معاصر، سرهنگ علی اصغر شریفی درباره ترافیک امروز شهر تهران گفت: با رصدی که از طریق مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودرو‌ها در ساعات ابتدایی صبح روز سه شنبه هجدهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ از سطح معابر بزرگراه‌هایی شهر تهران انجام شد، شاهد شروع ترافیک در مسیر‌های غربی، شرقی و جنوبی به سمت مرکز شهر تهران و معابری پرتردد و دارای ترافیکی سنگین و نیمه سنگین، اما روان در سطح پایتخت بودیم.

او ادامه داد: انتهای بار ترافیکی در بزرگراه آزادراه تهران کرج در مسیر غرب به شرق تا مقطع پل آزادگان بدون مشکل و روان، بابایی – در مسیر شرق به غرب تا مقطع نیروی زمینی، شهید سلیمانی - صیاد، زین الدین– روی پل امام علی (ع)، علامه – شقایق در حال حرکت، امام علی (ع) – جانبازان، بزرگراه لشگری - شیشه مینا و رسالت قبل از پل سید خندان بدون مشکل ترافیکی می‌باشد.


رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ افزود: انتهای بار ترافیک در بزرگراه‌های همت – جنت آباد، چمران - نهج البلاغ، آبشناسان – سردار جنگل سنگین و در حال حرکت، شیخ فضل الله – روی پل یادگار سنگین، یادگار امام (ره) نیمه سنگین و محمد علی جناح بعد از پل شیخ فضل الله می‌باشد.

سرهنگ شریفی بیان داشت: خیابان آزادی در مسیرغرب به شرق از شهیدان به دلیل نقص معبر پر تراکم و جانبازان از میدان امام رضا (ع) و مسیر جنوب به شمال نواب از نهم دی دارای بار ترافیکی سنگینی هستند و داخل تونل توحید ترافیک منظم و در حال حرکت می‌باشد.

سرهنگ شریفی گفت: طرح جناغی‌ها در معابر بزرگراهی در حال اجراست و این طرح به این منظور انجام می‌شود که تعداد معدودی از رانندگان هستند که قوانین را رعایت نکرده و قصد دارند زودتر از رانندگانی که در انتظار ورود به رمپ‌ها و خروجی‌ها حضوری منظم دارند وارد شوند و به قول معروف زرنگی نمایند که تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ، با حضور خود در این مقاطع از این تخلف رانندگان جلوگیری بعمل می‌آورند./ باشگاه خبرنگاران


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم/علی اوجی تلفن را روی مسعود کیمیایی قطع کرد!!