پیام اسلامی درباره کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای


پیام اسلامی درباره کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای

اقتصادنیوز: رئیس سازمان انرژی اتمی درباره پیام کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای برای آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفت: آژانس باید از حقوق خود در چارچوب حقوقی که دارد، تبعیت کند و دسترسی به فناوری صلح‌آمیز هسته‌ای را تسهیل کند تا این حقوق به همه کشورها تسری داده شود.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، محمد اسلامی اظهار کرد: همچنین ما نباید اجازه دهیم شرایطی که دشمنان ایجاد می‌کنند و سعی دارند چهره غیرموجه از ایران نشان دهند در آژانس تاثیر داشته باشد.

وی در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه فکر می کنید کنفرانس این تاثیر را بگذارد؟ گفت: این کنفرانس یک کنفرانس علمی است و معرف توان و ظرفیت علمی و فناوری برگزارکنندگان است و پیام مهم این کنفرانس معرفی داشته‌ها و مسیر و برنامه های ماست. با این برنامه ها حقیقت جمهوری اسلامی‌ و مردم و توان ما را دنیا می‌بیند و درک می‌کند و این در مقابل روایت‌گری که از برنامه هسته‌ای ایران انجام می دهند قرار می گیرد.

اسلامی ادامه داد: همیشه این کنفرانس ها که سازمان یافته و منسجم است توانسته اثر خودش را بگذارد و قرار شده آن را ۲ سالانه برگزار کنیم که ان‌شاءالله از این طریق یک جامعه مشترکی را در صنعت هسته‌ای به وجود آوریم که بتواند خارج از چارچوب انحصاری کارش را دنبال کند.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تست شخصیت شناسی/ در این تصویر چه می بینید؟