خانه تکانی به سبک اپل؛ از آیفون 17 اسلیم تا حذف فریم تیتانیومی مدل پرو


خانه تکانی به سبک اپل؛ از آیفون 17 اسلیم تا حذف فریم تیتانیومی مدل پرو

به نظر می‌آید اپل تصمیم گرفته تا سیر یکنواخت تولید گوشی‌های آیفون را تغییر دهد. ظاهراً غول فناوری آمریکایی تغییرات بزرگی را برای گوشی‌های پرچمدار بعدی خود، یعنی سری آیفون 17 در نظر گرفته و احتمالاً در سال‌ آینده مدل اسلیم آیفون را برای جایگزینی...

به نظر می‌آید اپل تصمیم گرفته تا سیر یکنواخت تولید گوشی‌های آیفون را تغییر دهد. ظاهراً غول فناوری آمریکایی تغییرات بزرگی را برای گوشی‌های پرچمدار بعدی خود، یعنی سری آیفون 17 در نظر گرفته و احتمالاً در سال‌ آینده مدل اسلیم آیفون را برای جایگزینی با مدل پلاس رونمایی می‌کند. جزئیات بیشتر را در شهر سخت افزار بخوانید.

بر اساس گزارش 9to5mac اسناد محرمانه‌ای از برنامه‌های بزرگ اپل برای سری آیفون ۱۷ افشا شده که به طراحی بهبود یافته، دوربین سلفی باکیفیت‌تر و داینامیک آیلند کوچک‌تر سری آیفون 17 پرداخته است.

خانه تکانی به سبک اپل؛ از آیفون 17 اسلیم تا حذف فریم تیتانیومی مدل پرو

در این گزارش آمده که اپل مدل پلاس را در سری آیفون ۱۷ کنار می‌گذارد و برای اولین بار گوشی جدیدی با پسوند «اسلیم» معرفی می‌کند. بدین ترتیب خانواده‌ی آیفون ۱۷ شامل مدل استاندارد ۶.۱ اینچی، آیفون ۱۷ اسلیم ۶.۶ اینچی، آیفون ۱۷ پرو ۶.۳ اینچی و آیفون ۱۷ پرو مکس ۶.۹ اینچی خواهد بود.

بر اساس داده‌های افشا شده سه گوشی آیفون ۱۷، آیفون ۱۷ اسلیم و آیفون ۱۷ پرو دارای بدنه‌ آلومینیومی با طراحی پیچیده‌تر بوده اما آیفون ۱۷ پرو مکس بدنه‌ تیتانیومی خواهد داشت. همچنین انتظار می‌رود ابعاد داینامیک آیلند در آیفون ۱۷ پرو مکس کوچک‌تر شود.

سری آیفون‌های 2025 از نظر مشخصات فنی شامل آیفون 17 و 17 اسلیم با 8 گیگابایت حافظه رم و تراشه A18 یا A19 خواهد بود. همچنین آیفون 17 پرو و 17 پرو مکس با 12 گیگابایت حافظه رم و تراشه A19 پرو روانه بازار می‌شود.

در حال‌ حاضر آیفون 15 و 15 پلاس از 6 گیگابایت حافظه رم و 15 پرو و 15 پرو مکس از 8 گیگابایت حافظه رم بهره می‌برند. پیش‌بینی می‌شود که اپل امسال در سری آیفون 16 در تمامی مدل‌ها از حافظه رم 8 گیگابایتی بهره ببرد. همچنین تمام مدل‌های آیفون 17 از دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی استفاده خواهند کرد که پیشرفت قابل‌توجهی نسبت به دوربین 12 مگاپیکسلی فعلی است.



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

همکاری Ask Photos و هوش مصنوعی برای یادآوری جزئیات کوچک