انتشار آپدیت One UI 6.1 برای گوشی‌های سری گلکسی S22 و S21 سامسونگ با انبوهی از قابلیت‌های هوش مصنوعی


انتشار آپدیت One UI 6.1 برای گوشی‌های سری گلکسی S22 و S21 سامسونگ با انبوهی از قابلیت‌های هوش مصنوعی

سرانجام سامسونگ لحظاتی پیش آپدیت One UI 6.1 برای گوشی‌های سری گلکسی S22 و S21 منتشر کرد. این بروزرسانی قابلیت‌های هوش مصنوعی این برند با نام Galaxy AI را در اختیار کاربران این گوشی قرار می‌دهد. در ادامه این نوشتار از شهر سخت افزار با جزئیات...

سرانجام سامسونگ لحظاتی پیش آپدیت One UI 6.1 برای گوشی‌های سری گلکسی S22 و S21 منتشر کرد. این بروزرسانی قابلیت‌های هوش مصنوعی این برند با نام Galaxy AI را در اختیار کاربران این گوشی قرار می‌دهد. در ادامه این نوشتار از شهر سخت افزار با جزئیات مربوط به آپدیت گوشی‌های پرچمدار قدیمی سامسونگ بیشتر آشنا می‌شویم.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده به‌روزرسانی One UI 6.1 سامسونگ برای کاربران کره‌ای گوشی‌های گلکسی اس ۲۱، گلکسی اس ۲۱ پلاس، گلکسی اس ۲۱ اولترا، گلکسی اس ۲۲، گلکسی اس ۲۲ پلاس و گلکسی اس ۲۲ اولترا منتشر شده است.

انتشار آپدیت One UI 6.1 برای گوشی‌های سری گلکسی S22 و S21 سامسونگ با انبوهی از قابلیت‌های هوش مصنوعی

بنابراین انتظار می‌رود طی هفته‌های آتی این به‌روزرسانی در اختیار کاربران سایر کشورها قرار بگیرد. بر اساس گزارش sammobile آپدیت One UI 6.1 برای گوشی‌های فوق حدود ۳ گیگابایت حجم دارد و به صورت OTA عرضه می‌شود.

عرضه آپدیت One UI 6.1 با قابلیت‌های هوش مصنوعی

گوشی‌های مذکور تقریبا تمام قابلیت‌هایی را که سامسونگ با رابط کاربری One UI 6.1 در گلکسی اس 24 معرفی کرد، دریافت می‌کند. البته سامسونگ اعلام کرده که گوشی‌های پرچمدار فوق قابلیت‌های Instant Slo-mo و افکت آب‌ و هوا برای تصویر زمینه صفحه قفل و قابلیت Super HDR گالری را در One UI 6.1 را دریافت نخواهند کرد.

در همین رابطه بخوانید:

- مقایسه S22 Ultra با بهترین پرچم‌داران بازار + فرق گوشی اس 22 اولترا با S21 Ultra
- مقایسه گوشی های سامسونگ گلکسی اس 21 و Galaxy S22

شایان ذکر است که ۲ قابلیت ذکر شده در آپدیت One UI 6.1 سری گلکسی S23 هم وجود نداشت.همچنین گوشی‌های سری گلکسی S21 فقط چند ویژگی هوش مصنوعی موجود در سری اس 24 را دریافت خواهند کرد. همچنین یکی از مدیران این شرکت گفته که پرچمداران 2021 سامسونگ قابلیت‌های Circle to Search و Chat Assist را دریافت خواهند کرد.

پیش از این اعلام شده بود که سامسونگ یک قابلیت حذف شده در One UI 6.0 را با آپدیت جدید One UI 6.1 بازگردانده است که به محافظت از صفحه‌نمایش دستگاه در برابر پدیده Burn-in کمک می‌کند. این قابلیت مخصوص پنل‌های OLED است که مستعد چنین مشکلی هستند.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آپدیت One UI 6.1 برای گوشی‌های گلکسی A33 و گلکسی A73 منتشر شد