بازی بتمن آرخام شدو با یک سورپرایز ویژه رسماً معرفی شد


بازی بتمن آرخام شدو با یک سورپرایز ویژه رسماً معرفی شد

برای طرفداران دنیای کمیک بوک‌های DC در حوزه گیم یک خبر ویژه داریم. با توجه به اطلاعیه و تریلر منتشر شده توسط شرکت متا، جدیدترین و شاید مهمترین بازی پلتفرم‌های VR ساعتی پیش از سری Batman Arkham به صورت رسمی معرفی شد. این بازی که نام آن Batman:...

برای طرفداران دنیای کمیک بوک‌های DC در حوزه گیم یک خبر ویژه داریم. با توجه به اطلاعیه و تریلر منتشر شده توسط شرکت متا، جدیدترین و شاید مهمترین بازی پلتفرم‌های VR ساعتی پیش از سری Batman Arkham به صورت رسمی معرفی شد. این بازی که نام آن Batman: Arkham Shadow خواهد بود که به طور انحصاری برای متا کوئست 3 عرضه می‌شود و می‌تواند این بار کاربران را به صورت مستقیم در نقش بتمن وارد دنیای شوالیه سیاه کند.

بتمن به خودی خود یک شخصیت بسیار محبوب در دنیای Comic است. با وجود اینکه ده‌ها یا شاید صدها نسخه بازی با محوریت او ساخته شده، همچنان می‌تواند کاندیدایی برای جلب هر چه بیشتر توجه کاربران به یک حوزه ویژه باشد؛ حوزه‌ای که این بار دنیای واقعیت مجازی است و می‌خواهد شما را به جای بتمن وارد شهر پر از آشوب گاتهام کند.

همانطور که اعلام کردیم ویژگی اصلی این بازی آن است که به صورت اختصاصی برای پلتفرم متا کوئست 3 توسعه یافته است. به گزارش TheVerge و طبق اعلام شرکت Meta، توسعه‌دهنده بازی آیرون من وی آر،Camouflaj و استودیوهای اوکولوس، در حال توسعه این بازی هستند که قرار است امسال منتشر شود. متا اطلاعات زیادی در مورد خود بازی به اشتراک نگذاشته است، فقط یک تریلر کوتاه ارائه داده که دیدگاه بتمن را هنگام پرواز بر فراز خیابان‌های کثیف و بارانی گاتهام نشان می‌دهد.

اگرچه تریلر کمی از ویژگی‌های واقعی بازی را نشان می‌دهد، اما به احتمال فراوان بخش بزرگی از بازی باید شامل بخش‌های زیادی از پرواز بتمن در لابه‌لای ساختمان‌ها و درون کوچه‌های تنگ و تاریک شهر گاتهام باشد. شاید همین ویژگی باشد که با ترکیب با ذات VR بتواند نسخه‌ای شبیه به بتمن: آرخام سیتی را باز تولید و آن را بسیار جذاب‌تر از قبل کند.

نکته دیگر این است که خود بازیگر شخصیت بتمن نیز از قدیم همواره مورد توجه گیمرها و افرادی بوده که فیلم‌های او را تماشا می‌کنند. با توجه به این که در پروژه حاضر با یک بازی روبرو هستیم، احتمالاً نقش‌آفرین صدای بتمن اهمیت بالایی خواهد داشت ولی شرکت متا هنوز اعلام نکرده که چه کسی این نقش را ایفا خواهد کرد. پیش از این کوین کانروی، هنرمند و صداپیشه معروف، نقش صدای بتمن را در بازی Suicide Squad: Kill The Justice League بر عهده داشت ولی به دلیل مرگ او در سال 2022، مسئله تصدی این نقش همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

بازی بتمن آرخام شدو با یک سورپرایز ویژه رسماً معرفی شد

البته باید یادآور شویم که آرخام شدو دومین باری است که مجموعه بتمن: آرخام در پلتفرم واقعیت مجازی عرضه می‌شود. در سال 2016، استودیوهایRocksteady قبل از اینکه بازی بتمن: آرخام وی آر را برای دستگاه‌های واقعیت مجازی دیگر پورت کند، آن را برای PSVR منتشر کرد. این بازی در E3 2016 نمایش داده شد ولی حقیقت آن است که هیچ‌گاه نتوانست به موفقیت درخوری دست پیدا کرده و نظرات مثبت منتقدان و گیمرهای حوزه VR را به خود جلب کند.

بتمن: آرخام شدو قرار است امسال به طور انحصاری برای متا کوئست 3 منتشر شود و آن‌طور که از حرکات متا استنباط می‌شود، احتمالاً جزئیات بیشتری در مورد آن در نمایشگاه بزرگ بازی‌های تابستانی که در خرداد ماه منتشر خواهد شد


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تاثیر شگفت انگیز رابطه جنسی بر زیبایی زنان